Ben jij op zoek naar een leuke afwisselende administratieve functie met klantcontact in een gezellig en motiverend team in een callcenter? Denk en puzzel je als administratief medewerker graag mee naar de juiste oplossing en service voor de klant? Wij jij een leuke baan of bijbaan met doorgroeimogelijkheden? Zoek je een mooie step up binnen het callcenter met veel administratieve werkzaamheden? Kom dan werken als Medewerker Klantenservice Administratief op 1 van onze projecten waar de klant in alle opzichten centraal staat in ons prachtig vernieuwde contactcenter in Zwolle.

Dit heb je in huis

  • Je bent tussen de 24 en 40 uur beschikbaar;
  • Je beschikt over MBO-4 werk- en denk niveau;
  • Je hebt ervaring of wilt ervaring opdoen met administratieve werkzaamheden;
  • Je beschikt over goede computervaardigheden;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je werkt accuraat en hebt een zelfstandige werkhouding. 

QC biedt jou

  • Afwisselende administratieve werkzaamheden met licht klantcontact in een zeer prettige werkomgeving binnen een informele organisatie;
  • Euro 11,- bruto per uur, exclusief vakantiegeld en reiskosten;
  • Direct een vast contract bij Quality Contacts in Zwolle voor de duur van 6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging en/of een vaste aanstelling.
  • Mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Mogelijkheid tot een vast of flexibeler rooster, geschikt zowel voor  vast of bijbaan;
  • Mogelijkheid om jezelf binnen de organisatie verder te ontwikkelen.

 Tijdens de screening kan social media, zoals LinkedIn geraadpleegd worden.

Ben jij enthousiast geworden over deze vacature solliciteer dan direct via de link. Mocht je vragen hebben over de vacature neem contact op via personeel@qualitycontacts.nl of 06-46890430

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.