Ben jij op zoek naar een leuke afwisselende administratieve functie met klantcontact in een gezellig en motiverend team? Je verzorgd o.a. deels de logistieke planning en stemt deze af met leveranciers, transport en de klant. Denk en puzzel je als administratief medewerker graag mee naar de juiste oplossing en service voor de klant? Kom dan werken op 1 van onze projecten waar de klant in alle opzichten centraal staat.

Dit heb je in huis

  • Je bent tussen de 24 en 40 uur beschikbaar;
  • Je beschikt over een MBO-4 werk- en denk niveau;
  • Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden;
  • Je beschikt over goede computervaardigheden;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je werkt accuraat en hebt een zelfstandige werkhouding. 

QC biedt jou

  • Direct een vast contract bij Quality Contacts voor 6 maanden en verlenging mogelijk;
  • Afwisselend werk in een prettige werkomgeving;
  • €11,- bruto per uur; Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Mogelijkheid om jezelf binnen de organisatie verder te ontwikkelen.

Quality Contacts hanteert een screeningsbeleid, daarbij kan het in gang zetten van een VOG aanvraag, een assessment en het opvragen van een referentie deel uit maken van de aanstellingsprocedure. Tijdens de screening kan social media, zoals LinkedIn geraadpleegd worden.

Ben jij enthousiast geworden over deze vacature solliciteer dan direct via de link. Mocht je vragen hebben over de vacature neem contact op via personeel@qualitycontacts.nl of 06-46890430

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.