Als administratief medewerker ben je werkzaam op de backoffice van de klantenservice van een nieuwe klant voor Quality Contacts. Je bent gewend om met meerdere verschillende systemen te werken en je vindt het leuk op klantvragen op te lossen om zo de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Dit heb je in huis

  • Je bent tussen de 24 en 40 uur beschikbaar;
  • Je beschikt over een MBO-4 werk- en denk niveau;
  • Je hebt ervaring met administratieve werkzaamheden;
  • Je beschikt over goede computervaardigheden;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je werkt accuraat en hebt een zelfstandige werkhouding en een proactieve instelling.

QC biedt jou

  • Direct een half jaar contract met mogelijkheid op vaste aanstelling;
  • 11,- euro bruto per uur;
  • Thuiswerken mogelijk;
  • Laptop van de zaak;
  • Serieuze mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling en groei;
  • Uitdagende functie met veel ruimte voor eigen ideeën en initiatieven;
  • Zeer prettige werksfeer met korte lijnen waardoor je snel kan schakelen.

Quality Contacts hanteert een screeningsbeleid, waarbij een assessment en het opvragen van een referentie deel uit kan maken van de aanstellingsprocedure. Tijdens de screening kan social media, zoals LinkedIn geraadpleegd worden”.

Ben jij enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer dan direct via de link op onze website of neem contact op met Dianne Koster via personeel@qualitycontacts.nl of 06-44234719.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.