Onze expertise delen wij

Advies & Consultancy

Het onderscheid voor onze huidige maar ook onze nieuwe opdrachtgevers zit in actief campagne management en ondersteuning vanuit onze afdelingen. Of het nu gaat om kwaliteitscontrole van het klantcontact, het toezien op wet en regelgeving, het maken van trainingen voor uw klantencontact en omzetten in e-learning, of het meedenken in mogelijke campagnes, onze expertise zetten we graag voor u in.

We hebben ruim 15 jaar ervaring in marketing,- en servicecampagne in uiteenlopende branches. Als geen ander hebben we de kennis in wat een project succesvol maakt.

Waarom kiezen voor Quality Contacts voor uw campagne management?

Advies en consultancy mogelijkheden in de praktijk

Judith Schenkel Trainer van quality contacts

Optimaliseren klantcontact

Onze trainers zijn specialisten in klantcontact, hoe deze trainingen te verzorgen en in welke vorm. Het opzetten van trainingen, of het omzetten van bestaande training in e-learning vorm is waar u ze voor kunt inzetten. Welk trainersvraagstuk u ook heeft, vraag ons naar de mogelijkheden

Famke Smidt Manager Kwaliteit

Kwaliteitscontrole uitbesteden

De specialisten van onze kwaliteitsafdeling monitoren dagelijks tientallen klantcontact gesprekken. Dit kunnen wij ook voor u doen. Of wenst u ondersteuning of begeleiding bij AVG vraagstukken of ISO certificering? Vraag ons naar de mogelijkheden.

Ontdekken wat we voor jou kunnen betekenen?