CLIENT SERVICE MANAGER

Zin in een uitdaging bij het leukste contactcenter van Zwolle?

Wij zoeken een Client Service Manager

32 - 40 uur

Wat ga je doen?

HIER KRIJG JIJ ENERGIE VAN:

Wat zoeken wij?

HIER STARTEN JOUW KANSEN

Zin in een avontuur als Client Service Manager binnen ons dynamische facilitaire contactcenter in Zwolle? Hier bij Quality Contacts stuur je niet alleen jouw eigen team aan, maar ben je ook verantwoordelijk voor het onderhouden van de relaties met onze geweldige opdrachtgevers. Samen met jouw team van teamleiders zorg je er altijd voor om het beste uit de werkzaamheden te halen.

Wij zijn opzoek naar een gedreven professional die niet alleen feeling heeft voor klantcontact, maar ook weet hoe hij zijn eigen team naar een hoger niveau kan tillen. Je stuurt niet alleen teamleiders aan, maar je bent ook de hotline voor onze opdrachtgevers.

generation-z-in-contactcenter

Wat we graag in jou zien:

WAT BRENG JIJ MEE?

Wat Quality Contacts jou biedt:

salaris

Een salaris tussen de
€2801,50 en €4310.

kneden

De kans om niet alleen teamleiders, maar ook je eigen team(s) te kneden

Werken voor vooraanstaande opdrachtgevers die belangrijke taken aan ons uitbesteden

ontwikkelplan

De mogelijkheid om trainingen en cursussen te volgen

werksfeer

Een gezellige werksfeer in een informele organisatie met korte lijnen

Niet alleen een gratis parkeerplaats, maar ook een volledige vergoeding van je OV-kosten.

Sollicitatieproces

IN 5 STAPPEN

Sollicitatie

Je hebt gesolliciteerd bij Quality Contacts.

Bellen

Er wordt telefonisch contact opgenomen voor een eerste indruk.

Intake

Wanneer het telefonische gesprek positief verloopt wordt de je uitgenodigd voor een gesprek op de vestiging.

hrm

Teamgesprek

Wanneer het eerste gesprek goed verloopt word je uitgenodigd voor een tweede gesprek.

Eindgesprek

Bij een positief gesprek wordt er een aanbod gedaan.

Een dag uit het leven...

VAN EEN CLIENT SERVICE MANAGER

Bij Quality Contacts is elke dag een nieuw avontuur. Als Client Service Manager ben jij de spil tussen ons sprankelende contactcenter en onze gewaardeerde opdrachtgevers. Je begint je dag met een kop koffie en een glimlach, klaar om vragen en problemen van opdrachtgevers snel en efficiënt af te handelen.

Jouw proactieve aanpak zorgt ervoor dat je de behoeften van klanten feilloos aanvoelt en strategieën bedenkt die niet alleen hun wensen omarmen, maar ook onze bedrijfsstrategie versterken. Jij bent de regisseur die klantrelaties naar nieuwe hoogten tilt!

inbound-klantcontact-medewerker-contactcenter_zwolle
inbound-klantcontact-medewerker-contactcenter

Na het verzamelen van data tover je geavanceerde rapportages tevoorschijn en ontdek je kansen om onze klantenservice nog beter te maken. Als kapitein van het klantenserviceteam stuur je niet alleen individuele medewerkers aan, maar fungeer je ook als steunpilaar voor teamleiders. Het ontwikkelen en implementeren van trainingen en coaching programma’s behoren tot jouw dagelijkse portie positieve energie.

Met jouw strategisch inzicht ontwikkel je klantrelatiestrategieën die naadloos aansluiten op onze bedrijfsdoelen. Je stuurt senior teamleden aan, vertaalt KPI’s naar klantrelatiestrategieën en creëert een werkomgeving waarin groei en ontwikkeling centraal staan. Een dag als Client Service Manager bij Quality Contacts is een dynamisch avontuur waarin jouw leiderschap een cruciale rol speelt in het succes van onze klantenservice.

Enthousiast?

DAN HOPEN WE JE BINNENKORT
IN ONS TEAM TE VERWELKOMEN!

klantenservice-uitbesteden