Als QM medewerker adem je kwaliteit. Je wordt blij van het binnen de regeltjes kleuren en ook als collega’s dit doen. Je werkt procesmatig aan het verbeteren van de kwaliteit van Quality Contacts. Dit doe je door het beluisteren van gesprekken van klantenservice medewerkers en sales medewerkers. Je geeft deze medewerkers feedback op wat beter kan en complimenteert ze met wat ze goed doen. Je monitort of de medewerkers zich positief ontwikkelen en stelt verbeterplannen op indien dit nodig is. Daarnaast spar je met collega’s over de prestaties van de medewerkers en van de verschillende projecten. In teamverband bespreken we compliance vraagstukken en kalibreren we projecten.

Het betreft een zelfstandige functie, maar je maakt onderdeel uit van een team van 4 collegae en valt direct onder onze Manager kwaliteit. Jouw standplaats is ons hoofdkantoor in Zwolle.

QC biedt jou:

  • De mogelijkheid om hybride te werken;
  • Goede werksfeer en leuke collegae;
  • Interessante, zelfstandige functie met een mooi takenpakket;
  • Veel ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Aandacht voor jouw ideeën en inzichten;
  • Een reiskostenvergoeding en mogelijkheid tot gratis parkeren.

Heb jij dit in huis?

  • MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Ervaring met Microsoft office;
  • Affiniteit met compliance (wet- en regelgeving);
  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;

Quality Contacts hanteert een screeningsbeleid, waarbij het in gang zetten van een VOG aanvraag, een assessment en het opvragen van een referentie deel uit maakt van de aanstellingsprocedure. Tijdens de screening kan social media, zoals LinkedIn geraadpleegd worden”.

Heb jij vragen naar aanleiding van deze vacature, neem dan contact op met Dianne Koster via personeel@qualitycontacts.nl of 06-46890430.

Of solliciteer direct via de knop ‘Solliciteer nu!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.