Klant cases

zorg

Zorg cases

Zorg

Centrale ingang clienten en leveranciers

Zorg

Overflow management

Zorg

Diabetes polis mailing

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermuƫ:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: CZ Zorgkantoor OUD

image
Opdrachtgever:

CZ Zorgkantoor

Oplossing:Klant & Service
Projectnaam:Overflow management

Korte beschrijving

Wanneer het call aanbod niet meer door de interne medewerkers kan worden verwerkt worden de calls automatisch gerouteerd naar een gespecialiseerd team bij Quality Contacts.

De uitdaging

Flexibiliteit is binnen dit project de grootste uitdaging. Vooral omdat niet te voorspellen is wanneer de capaciteit bij onze opdrachtgever niet toereikend is.

Bijzonder in dit project

We inventariseren de vraag van de klant. Dit kunnen mantelzorgers zijn die bellen voor een client of zorgaanbieders of klanten van CZ. Op basis van het gesprek sturen we de informatie automatisch verwerkt in e-mails richting onze opdrachtgever zodat de klant op een zo kort mogelijke termijn teruggebeld wordt.

Wat we hebben gerealiseerd

We hebben er voor gezorgd dat onze opdrachtgever geen zorgen meer heeft dat er een telefoontje van een client, opdrachtgever of relatie gemist wordt. En dat iedereen goed geholpen wordt. Tevens is de efficiƫntie toegenomen doordat er geen herhaal verkeer is.