Klant cases

zorg

Zorg cases

Zorg

Centrale ingang clienten en leveranciers

Zorg

Overflow management

Zorg

Diabetes polis mailing

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermuƫ:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: CZ OUD

image
Opdrachtgever:

CZ

Oplossing:Klant & Service
Projectnaam:Diabetes Polis Mailing

Korte beschrijving

Wijzigingen in de polis van CZ had belangrijke gevolgen voor Diabetes patiƫnten waarvoor speciale aandacht nodig was.

De uitdaging

Belangrijkste doel was het geruststellen van de klanten van CZ. Het goed uitleggen van de wijzigingen en de zorgen weg nemen zodat elke klant gerust zou zijn over de aankomende wijzigingen.

Bijzonder in dit project

In niet meer dan een week hebben we het voor elkaar gekregen om een groep adviseurs bij elkaar te brengen die na het doorleven van een zeer uitgebreide FAQ er voor kon zorgen dat alle eerste lijns vragen konden worden opgevangen. Bovendien kenmerkte dit project zich door veel persoonlijke aandacht voor de klant waarbij empathie voor de zorgen van de klant het allerhoogst in het vaandel stond!

Wat we hebben gerealiseerd

We zijn in staat geweest om 100% van het call aanbod goed te verwerken en tegelijkertijd de piek bij onze opdrachtgever weten te verlagen in het al drukke zorgseizoen. Geen enkele klant hoefde langer dan 30 seconden te wachten op dienstverlening, alle vragen zijn in de 1e lijn beantwoord en geen enkele klant heeft het gevoel gehad door een extern center te zijn geholpen!