• slide

    Klant Cases

    Energie

Case: Stedin

Opdrachtgever: Stedin
Oplossing: Campagne Management
Project naam: Multitool

Korte beschrijving:

Meetbedrijf Stedin vervangt in haar netwerkgebied de ouderwetse KWh meters voor zogenaamde slimme meters. Om er voor te zorgen dat de klant met zekerheid thuis is wanneer de meter vervangen wordt is Quality Contacts ingeschakeld.

De uitdaging:

Het verlagen van het uitvalpercentage. Voordat Quality Contacts met haar Multitool oplossing is ingezet was het aantal klanten dat niet thuis was op het moment van de afspraak veel te hoog en kostbaar. De efficiƫntie moest omhoog.

Bijzonder in dit project:

Voor dit project hebben wij onze Multitool oplossing ingezet. Deze tool zorgt ervoor dat klanten op alle mogelijke manieren en volledig geautomatiseerd op een vriendelijke wijze herinnerd worden aan de aankomende afspraak.

Wat we hebben gerealiseerd:

Door middel van geautomatiseerde berichten via opeenvolgend een e-mail, SMS en uiteindelijk een robotcall een dag van te voren zorgen we ervoor dat zoveel mogelijk klanten thuis zijn wanneer de monteur voor de deur staat. Met deze oplossing weten we het aantal 'dichte deuren' tot een minimum te beperken!

Content