Klant cases

energie

Energie cases

Energie

Inbound sales desk

Energie

Multitool

Energie

Acquisitie, upsell en win-back

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermu├ź:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: Engie OUD

Opdrachtgever:

Engie

Oplossing:Sales Support
Projectnaam:Inbound sales desk

Korte beschrijving

Alle klanten die bellen met de Engie klantenservice en aangeven interesse te hebben in diensten opvangen en overtuigen van een overstap.

De uitdaging

Ervaren klantenservice medewerkers binnen korte tijd opleiden en inschakelen om de piek verwachting naar aanleiding van Engie’s grote landelijke marketingcampagne op te vangen.

Bijzonder in dit project

Dat we zowel de klant adviseurs als teamleiders hebben opgeleid en ingezet. Zodat de desk volledige onafhankelijk en op eigen kracht kan opereren. Bijzonder was dat dit zowel middels detachering plaatsvindt op locatie van de klant als op de locaties van Quality Contacts. Bovendien was de opdrachtgever nog niet ingericht om de klantvragen extern te beleggen. Quality Contacts heeft de processen en systemen zo ingericht dat dit met een gerust hart uitbesteed kan worden.

Wat we hebben gerealiseerd

Een succesvolle sales desk implementatie op de locatie van de klant en een geïntegreerde en extern belegde desk op de locaties van Quality Contacts waarbij de gewenste sales conversies zijn behaald.