• slide

    Klant Cases

    Overheid

Vragen over deze case?

Bel dan nu met Kitty Vermeer:
06 53 75 66 61 of email naar
kitty.vermeer@qualitycontacts.nl

Vragen over deze case?

Case: Gemeente Schagen

Opdrachtgever: Gemeente Schagen
Oplossing: Klant & Service
Project naam: Detachering

Korte beschrijving:

Door het plaatsen van ervaren professionals van Quality Contacts bij de Gemeente Schagen hebben we mogen helpen om de klantenservice bij de Gemeente verder te professionaliseren.

De uitdaging:

Het doel was om intern een slag te maken in het neerzetten van een goede en service gerichte klantenservice. Anders dan anders doordat we dit bij de opdrachtgever intern hebben kunnen en mogen doen.

Bijzonder in dit project:

We hebben trainers en coaches mogen detacheren en later ook klantenservice medewerkers die samen met de interne organisatie stappen hebben kunnen zetten om een gedegen klantenservice organisatie in te richten.

Wat we hebben gerealiseerd:

De klantenservice draait inmiddels op eigen kracht en wordt intern geleid en gecoördineerd. Een aantal mensen zijn nu in vaste dienst gekomen bij de Gemeente. Tegelijkertijd maakt Gemeente Schagen nog wel gebruik van onze flexibiliteit door professionals van Quality Contacts in te huren.

Content