• slide

    Klant Cases

    Retail

Vragen over deze case?

Bel dan met Kitty Vermeer:
06 53 75 66 61 of e-mail naar
kitty.vermeer@qualitycontacts.nl

Vragen over deze case?

Case: Doe-Het-Zelf

Opdrachtgever: Praxis
Oplossing: Klant & Service
Project naam: Doe-Het-Zelf

Korte beschrijving:

Praxis Doe-Het-Zelf Center verwacht de aankomende jaren een zeer sterke groei in de online orders. Anticiperend op deze opmars, heeft Praxis ervoor gekozen haar klantenservice uit te besteden aan Quality Contacts.

De uitdaging:

De uitdaging in dit project was om de klantenservice zodanig neer te zetten dat er tussen de diverse (klantcontact)kanalen een degelijke fundament aangebracht werd om een efficiency- en professionaliseringslag te maken.

Bijzonder in dit project:

Wij hebben de mogelijkheid gekregen om in 2017 een reset uit te voeren op een bestaande klantenservice. Met moderne middelen en gezamenlijke visie hebben we een basis gemaakt voor de groei in de toekomst naar een uitstekende service bij een stijgend contactaanbod.

Wat we hebben gerealiseerd:

Een optimale klantenservice waarbij telefoon, mail en webcareafhandelingen binnen de gevraagde servicelevels worden afgehandeld en waarbij de klanttevredenheid zichtbaar aan het stijgen is. Door pijnpunten inzichtelijk te maken hebben we simpele aanpassingen kunnen doen in de processen. Hierdoor zijn er quick-wins gemaakt op het gebied van afhandelingstijd en klanttevredenheid.

Content