• slide

    Klant Cases

    Retail

Vragen over deze case?

Bel dan met Kitty Vermeer:
06 53 75 66 61 of email naar
kitty.vermeer@qualitycontacts.nl

Vragen over deze case?

Case: Terugroep actie

Opdrachtgever: Een grote supermarkt in Nederland
Oplossing: Klant & Service
Project naam: Total Recall

Korte beschrijving:

Voor een grote supermarkt in Nederland voeren wij voor alle winkels van alle merken zogenaamde re-call acties uit. Wanneer er een calamiteit of kwaliteitsafwijking is dienen alle winkels z.s.m door Quality Contacts benaderd te worden om hier melding van te maken.

De uitdaging:

Snelheid en flexibiliteit is de grootste uitdaging. Wanneer er een calamiteit optreedt bijvoorbeeld doordat er een product gevaar oplevert voor de gezondheid is er geen minuut te verliezen.

Bijzonder in dit project:

Onlangs hebben we een grote re-call uitgevoerd omdat er kunststof deeltjes waren aangetroffen in een grote verscheidenheid aan producten met een hoge omloopsnelheid.

Wat we hebben gerealiseerd:

Binnen het uur is het ons gelukt om alle winkels te spreken zodat er ingegrepen kon worden door alle betreffende producten uit de schappen te halen.

Content