• slide

    Klant Cases

    Retail

Vragen over deze case?

Bel dan met Kitty Vermeer:
06 53 75 66 61 of e-mail naar
kitty.vermeer@qualitycontacts.nl

Vragen over deze case?

Case: Verruiming openingstijden

Opdrachtgever: Een internationale modeketen
Oplossing: Klant & Service
Project naam: Verruiming openingstijden klantenservice

Korte beschrijving:

Een internationaal opererend modeketen zocht een professionele en flexibele partij om een verruiming van de klantenservice openingstijden te realiseren. Tegelijkertijd zocht men ondersteuning bij piek- en vakantieperiodes.

De uitdaging:

Onze opdrachtgever had weinig zicht op het callaanbod buiten de standaard openingstijden. Naast het integreren van een aantal systemen zoals CRM en voorraadbeheer, was het een uitdaging om generalisten te maken van onze medewerkers op product- en systeemniveau waardoor de consument niets merkt van het outsourcen naar Quality Contacts.

Bijzonder in dit project:

Deze modeketen heeft meer dan honderd filialen door het land waarmee ruggespraak gehouden moet worden en/of warm doorverbonden moet worden. In samenwerking met onze opdrachtgever hebben we dit proces optimaal ingericht, zodat de juiste filialen worden benaderd bij de klantvragen die zij verder dienen op te pakken.

Wat we hebben gerealiseerd:

Optimale bereikbaarheid en afhandeling van alle vragen van de klanten van onze opdrachtgever buiten hun officiƫle openingstijden. We hebben een bijzonder prettige relatie weten op te bouwen waarbij we in de samenwerking een echt verlengstuk zijn geworden van hun klantenservice.

Content