• slide

    Klant Cases

    Telecom

Case: Ziggo

Opdrachtgever: Ziggo
Oplossing: Campagne Management
Project naam:

Schriftelijkheidsvereiste

Korte beschrijving:

Proces om een verkoop aan de telefoon administratief en contractueel direct en volledig af te kunnen sluiten.

De uitdaging:

Wanneer een klant aan de telefoon een akkoord geeft op een aankoop van een product of dienst is het verplicht om hier een schriftelijk akkoord op te verkrijgen. Maar hoe doe je dit via de telefoon?

Bijzonder in dit project:

Volledig digitale oplossing van het persoonlijke akkoord. Een slimme technische oplossing zorgt ervoor dat de klant direct tijdens het gesprek een persoonlijke link gemaild krijgt waarop hij met een code kan accorderen. Wanneer het niet digitaal kan hebben we als back-up een briefproces ingericht zelfs met het agenderen van nabelacties om de klant op te volgen.

Wat we hebben gerealiseerd:

We kunnen live aan de telefoon met de klant het contract of de aankoop direct formeel afsluiten. Dit zorgt ervoor dat bruto verkopen netto verkopen worden en er geen wachttijd zit tussen mondeling en schriftelijk akkoord.

Content