Klant cases

retail

Retail cases

Retail

Total Recall

Retail

Verruiming openingstijden klantenservice

Retail

Doe-Het-Zelf

Retail

Webcare uitbreiding

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermuë:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: Verruiming openingstijden OUD

image
Opdrachtgever:

Een internationale modeketen

Oplossing:Klant & Service
Projectnaam:Verruiming openingstijden klantenservice

Korte beschrijving

Een internationaal opererend modeketen zocht een professionele en flexibele partij om een verruiming van de klantenservice openingstijden te realiseren. Tegelijkertijd zocht men ondersteuning bij piek- en vakantieperiodes.

De uitdaging

Onze opdrachtgever had weinig zicht op het callaanbod buiten de standaard openingstijden. Naast het integreren van een aantal systemen zoals CRM en voorraadbeheer, was het een uitdaging om generalisten te maken van onze medewerkers op product- en systeemniveau waardoor de consument niets merkt van het outsourcen naar Quality Contacts.

Bijzonder in dit project

Deze modeketen heeft meer dan honderd filialen door het land waarmee ruggespraak gehouden moet worden en/of warm doorverbonden moet worden. In samenwerking met onze opdrachtgever hebben we dit proces optimaal ingericht, zodat de juiste filialen worden benaderd bij de klantvragen die zij verder dienen op te pakken.

Wat we hebben gerealiseerd

Optimale bereikbaarheid en afhandeling van alle vragen van de klanten van onze opdrachtgever buiten hun officiële openingstijden. We hebben een bijzonder prettige relatie weten op te bouwen waarbij we in de samenwerking een echt verlengstuk zijn geworden van hun klantenservice.