Klant cases

retail

Retail cases

Retail

Total Recall

Retail

Verruiming openingstijden klantenservice

Retail

Doe-Het-Zelf

Retail

Webcare uitbreiding

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermuë:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: Webcare uitbreiding OUD

image
Opdrachtgever:

Een internationale fabrikant in bakproducten

Oplossing:Webcare
Projectnaam:Webcare uitbreiding

Korte beschrijving

Voor een grote fabrikant in bakproducten Webcare ondersteuning bieden, bij de meest uiteenlopende productvragen rondom bakproducten. Voorheen was het enkel mogelijk voor de klant om tijdens kantooruren contact op te nemen via Webcare. Terwijl juist ’s avonds en in het weekend de meest uitgelezen momenten zijn om te bakken. Logisch dat deze opdrachtgever dus koos voor een service uitbreiding.

De uitdaging

Het volume van de vragen was niet eens het lastigste in de uitvoering. De grote verscheidenheid aan producten was de grootste uitdaging binnen dit project. Van pizza tot cupcake en van compliment tot gerichte productvraag. Het komt in zo’n project allemaal voorbij. Dit vraagt dan ook om Webcare specialisten met een affiniteit voor deze producten. Deze hebben we uiteraard beschikbaar kunnen maken.

Bijzonder in dit project

Klanten vertellen graag over hun mooiste creaties. Posts met de lekkerste cupcakes en taarten kwamen voorbij bij ons Webcare team. Erg bijzonder en leuk om op deze manier met enthousiaste klanten in gesprek te zijn!

Wat we hebben gerealiseerd

Een tevreden opdrachtgever en vele leuke reacties van klanten. Het is toch verrassend voor klanten wanneer ze van de fabrikant bijvoorbeeld een complimentje over hun bakprestatie krijgen. Het doel om de openingstijden te verruimen is geslaagd zodat klanten naast overdag ook ’s avonds en in het weekend via social media in contact konden komen met onze opdrachtgever.