Klant cases

telecom

Telecom cases

Telecom

Verhuisdesk

Telecom

Netwerkharmonisatie

Telecom

Schriftelijkheidsvereiste

Telecom

Webcare opstarten

Telecom Vodafone

Cross-sell

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermuë:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: Ziggo OUD

image
Opdrachtgever:

Ziggo

Oplossing:Klant & Service
Projectnaam:Netwerkharmonisatie

Korte beschrijving

In 3 maanden tijd werden alle Digitale TV klanten van Ziggo omgezet worden naar nieuwe DTV frequenties met als gevolg dat alle DTV ontvangers bij de klanten thuis een herinstallatie nodig hadden.

De uitdaging

De hoge onzekerheid in het call volume was de grootste uitdaging. Zouden er 50.000 klanten bellen voor ondersteuning bij de herinstallatie of een enorme hoeveelheid van 250.000. We hebben maximaal gebruik gemaakt van onze hoge flexibiliteit om dit project tot een goed eind te brengen.

Bijzonder in dit project

De grote complexiteit en verscheidenheid van alle Digitale tv ontvangers. Dit vergde van onze klantadviseurs dat ze alle ontvangers en menu’s van binnen en buiten kenden.

Wat we hebben gerealiseerd

De opdracht is naar volle tevredenheid van onze opdrachtgever uitgevoerd. Uiteindelijk hebben we 150.000 klanten persoonlijk te woord gestaan en geholpen met de nieuwe instellingen.