Klant cases

telecom

Telecom cases

Telecom

Verhuisdesk

Telecom

Netwerkharmonisatie

Telecom

Schriftelijkheidsvereiste

Telecom

Webcare opstarten

Telecom Vodafone

Cross-sell

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermuë:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: Ziggo OUD

image
Opdrachtgever:

Ziggo

Oplossing:Campagne Management
Projectnaam:Schriftelijkheidsvereiste

Korte beschrijving

Proces om een verkoop aan de telefoon administratief en contractueel direct en volledig af te kunnen sluiten.

De uitdaging

Wanneer een klant aan de telefoon een akkoord geeft op een aankoop van een product of dienst is het verplicht om hier een schriftelijk akkoord op te verkrijgen. Maar hoe doe je dit via de telefoon?

Bijzonder in dit project

Volledig digitale oplossing van het persoonlijke akkoord. Een slimme technische oplossing zorgt ervoor dat de klant direct tijdens het gesprek een persoonlijke link gemaild krijgt waarop hij met een code kan accorderen. Wanneer het niet digitaal kan hebben we als back-up een briefproces ingericht zelfs met het agenderen van nabelacties om de klant op te volgen.

Wat we hebben gerealiseerd

We kunnen live aan de telefoon met de klant het contract of de aankoop direct formeel afsluiten. Dit zorgt ervoor dat bruto verkopen netto verkopen worden en er geen wachttijd zit tussen mondeling en schriftelijk akkoord.We kunnen live aan de telefoon met de klant het contract of de aankoop direct formeel afsluiten. Dit zorgt ervoor dat bruto verkopen netto verkopen worden en er geen wachttijd zit tussen mondeling en schriftelijk akkoord.