Klant cases

telecom

Telecom cases

Telecom

Verhuisdesk

Telecom

Netwerkharmonisatie

Telecom

Schriftelijkheidsvereiste

Telecom

Webcare opstarten

Telecom Vodafone

Cross-sell

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermuë:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: Ziggo OUD

image
Opdrachtgever:

Ziggo

Oplossing:Klant & Service
Projectnaam:Verhuisdesk

Korte beschrijving

Helpen van klanten bij volledige verhuisproces.

De uitdaging

Het inrichten van alle administratieve en technische verhuisprocessen. Met als doel om dit voor de klant foutloos en zonder zorgen uit te voeren.

Bijzonder in dit project

Het proces is volledig uitbesteed aan Quality Contacts. Alles wat met verhuizen te maken heeft nemen we van de opdrachtgever over. Via alle kanalen. Tegelijkertijd hebben we een stukje verkoop advies ingebouwd binnen het project. Zodat het service gesprek leidt tot uiteindelijk een beter passend product op het nieuwe adres van de consument.

Wat we hebben gerealiseerd

Een uitstekende samenwerking met onze opdrachtgever waarbij we het vertrouwen hebben gekregen om dit complexe proces in te richten. We hebben ons dit volledig eigen gemaakt, zodat onze opdrachtgever enkel hoeft te monitoren en te evalueren op onze KPI’s.