Klant cases

telecom

Telecom cases

Telecom

Verhuisdesk

Telecom

Netwerkharmonisatie

Telecom

Schriftelijkheidsvereiste

Telecom

Webcare opstarten

Telecom Vodafone

Cross-sell

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermuë:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: Ziggo Webcare OUD

image
Opdrachtgever:

Ziggo

Oplossing:Webcare
Projectnaam:Webcare opstarten

Korte beschrijving

Voor opdrachtgever hebben we mogen helpen om de Webcare afdeling op te zetten. Waarbij onze rol er op gericht was om een volledige back-up service te leveren voor de nieuw op te starten afdeling.

De uitdaging

De grootste uitdaging was het inschatten van het volume. Tegelijkertijd speelde het project zich in een fase af waarin Webcare nog geen gemeengoed was. Dat betekende dus ook voor een groot deel pionieren in dit relatief nieuwe werkveld. Erg leuk!

Bijzonder in dit project

Het meest bijzonder was dat de desk in een relatief korte tijd stond. In nog geen 2 weken was de operatie ingericht.

Wat we hebben gerealiseerd

We hebben de back-up service naar tevredenheid uitgevoerd. De desk is inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste Webcare afdelingen van Nederland. We zijn er trots op dat we als bedrijf relatief vroeg ervaring hebben opgedaan met Webcare ondersteuning.