• slide

    Klant Cases

    Zorg

Case: CZ Zorgkantoor

Opdrachtgever: CZ Zorgkantoor
Oplossing: Klant & Service
Project naam: Overflow management

Korte beschrijving:

Wanneer het call aanbod niet meer door de interne medewerkers kan worden verwerkt worden de calls automatisch gerouteerd naar een gespecialiseerd team bij Quality Contacts.

De uitdaging:

Flexibiliteit is binnen dit project de grootste uitdaging. Vooral omdat niet te voorspellen is wanneer de capaciteit bij onze opdrachtgever niet toereikend is.

Bijzonder in dit project:

We inventariseren de vraag van de klant. Dit kunnen mantelzorgers zijn die bellen voor een client of zorgaanbieders of klanten van CZ. Op basis van het gesprek sturen we de informatie automatisch verwerkt in e-mails richting onze opdrachtgever zodat de klant op een zo kort mogelijke termijn teruggebeld wordt.

Wat we hebben gerealiseerd:

We hebben er voor gezorgd dat onze opdrachtgever geen zorgen meer heeft dat er een telefoontje van een client, opdrachtgever of relatie gemist wordt. En dat iedereen goed geholpen wordt. Tevens is de efficiëntie toegenomen doordat er geen herhaal verkeer is.

Content