• slide

    Klant Cases

    Zorg

Vragen over Klant & Service oplossingen?

Bel dan nu met Kitty Vermeer:
06 53 75 66 61 of email naar
kitty.vermeer@qualitycontacts.nl

Vragen over Klant & Service oplossingen?

Case: Frion

Opdrachtgever: Frion
Oplossing: Klant & Service
Project naam: Centrale ingang clienten en leveranciers

Korte beschrijving:

Quality Contacts verzorgt voor Frion alle binnenkomende contacten. Zowel via de telefoon als via e-mail.

De uitdaging:

Belangrijkste doel binnen dit project was het optimaliseren van de bereikbaarheid voor zowel cliënten als opdrachtgever. Tegelijkertijd was het onze uitdaging om de kwaliteit van de dienstverlening te professionaliseren.

Bijzonder in dit project:

Quality Contacts heeft haar operatie volledig geïntegreerd met de processen van Frion. Dit betekent dat we bijvoorbeeld via een beveiligde omgeving direct inzicht hebben in de agenda's van de medewerkers zodat er gefaciliteerd kan worden in het direct plannen van belangrijke afspraken binnen de organisatie. Bovendien wordt er gewerkt met een toegewijd team van HBO opgeleide mensen vanuit Quality Contacts met affiniteit met zorgverlening.

Wat we hebben gerealiseerd:

We hebben een significante reductie weten te realiseren van telefoontjes richting specialisten. Zodat deze professionals zich volledig kunnen richten op zorgverlening. Tegelijkertijd hebben we samen met de opdrachtgever een up-to-date kennisbank ingericht zodat we zoveel mogelijk vragen van cliënten en leveranciers direct kunnen behandelen.

Content