Als medewerker klantenservice bij Medipoint ben jij het eerste telefonische aanspreekpunt voor onze klant (zorgprofessional of eindgebruiker). Als gids adviseer je de klant en beoordeel je de aanvragen voor hulpmiddelen en de aanvullende producten en diensten van Medipoint.
Het kan gaan om ouders die net een kindje hebben gekregen, maar ook om mensen die thuis revalideren of ouderen die hulpbehoevend zijn. Je spreekt ontzettend veel mensen en kan echt impact maken. Dat maakt deze baan zo mooi!
Je gaat werken op onze vestiging in Zwolle, ongeveer 10 minuten van het mooie centrum. Na de training en opleiding is het mogelijk om jouw functie hybride in te gaan vullen. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 8:00-16:30 uur. Ben jij sociaal en empathisch en stel jij kwaliteit voorop in jouw werkzaamheden!? Dan zoeken wij jou als nieuwe collega.
Enthousiast?
Solliciteer met jouw motivatie en CV via de link op onze website. Wil je eerst graag verdere informatie? Neem dan zeker even contact op om de mogelijkheden te bespreken via onderstaande contactgegevens. Gewoon doen!
Quality Contacts hanteert een screeningsbeleid, waarbij het in gang zetten van een VOG aanvraag, een assessment en het opvragen van een referentie deel uit maakt van de aanstellingsprocedure. Tijdens de screening kan social media, zoals LinkedIn geraadpleegd worden.
personeel@qualitycontacts.nl of bel: 06-468 90 430
Bezoekadres hoofdkantoor:
Ferdinand Bolstraat 25B
8021 ES Zwolle
Postadres:
Postbus 1027
8001 BA Zwolle
Receptie: 0224 – 224 224
E-mail: info@qualitycontacts.nl