Service medewerker Medipoint​

Vacature in klantcontact

Als medewerker klantenservice bij Medipoint ben jij het eerste telefonische aanspreekpunt voor onze klant (zorgprofessional of eindgebruiker). Als gids adviseer je de klant en beoordeel je de aanvragen voor hulpmiddelen en de aanvullende producten en diensten van Medipoint.

Het kan gaan om ouders die net een kindje hebben gekregen, maar ook om mensen die thuis revalideren of ouderen die hulpbehoevend zijn. Je spreekt ontzettend veel mensen en kan echt impact maken. Dat maakt deze baan zo mooi!

Je gaat werken op onze vestiging in Zwolle, ongeveer 10 minuten van het mooie centrum. Na de training en opleiding is het mogelijk om jouw functie hybride in te gaan vullen. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 8:00-16:30 uur. Ben jij sociaal en empathisch en stel jij kwaliteit voorop in jouw werkzaamheden!? Dan zoeken wij jou als nieuwe collega.

Wat ga je doen?

  • Het voeren van inbound en outbound gesprekken;
  • Klanten ondersteunen bij hun vraagstuk en gericht advies geven;
  • Correcte administratieve afhandeling van de door jou gevoerde gesprekken;
  • Werken met een duidelijk doel en er een gezellige dag van maken met jouw collega’s.

Wat heb je in huis?

  • Je bent tussen de 20-40 uur beschikbaar
  • Je beschikt over een MBO-4 werk- en denk niveau
  • Je beschikt over goede computervaardigheden
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je hebt ervaring met klantcontact en administratieve werkzaamheden

 

Wij bieden jou?

  • Direct een contract bij Quality Contacts zelf voor de duur van 6 maanden met de mogelijkheid tot verlenging en/of vaste aanstelling
  • €12,- bruto per uur plus 8% vakantietoeslag en opbouw vakantiedagen.
  • Op termijn mogelijkheid tot thuiswerken 
  • Jij krijgt van ons een eigen laptop
  • Reiskostenvergoeding en gratis parkeerplaats op de vestiging zelf
  • Zinvol en afwisselend werk in een prettige werkomgeving met leuke en behulpzame collega’s
  • Een volledig opleidingsplan waardoor jij goed beslagen ten ijs komt door diverse betaalde trainingen en opleidingen
  • Diverse mogelijkheden om bij ons door te groeien

 

 

Enthousiast?
Solliciteer met jouw motivatie en CV via de link op onze website. Wil je eerst graag verdere informatie? Neem dan zeker even contact op om de mogelijkheden te bespreken via onderstaande contactgegevens. Gewoon doen!

Quality Contacts hanteert een screeningsbeleid, waarbij het in gang zetten van een VOG aanvraag, een assessment en het opvragen van een referentie deel uit maakt van de aanstellingsprocedure. Tijdens de screening kan social media, zoals LinkedIn geraadpleegd worden.

 personeel@qualitycontacts.nl of bel: 06-468 90 430