Quality Contacts zoekt versterking! Ben jij de bevlogen manager die enthousiast wordt van verandering en professionalisering, ben jij niet bang om met goede ideeën voor de dag te komen en help jij jouw collega’s in hun ontwikkeling? Lees dan vooral verder.

Als manager bedrijfsvoering bij Quality Contacts vervul jij de lege stoel in ons MT. Jij bent aanspreekpunt voor onze ondersteunende afdelingen en helpt bij het opstellen en uitvoeren van jaarplannen, kijkt continue naar mogelijkheden om de dienstverlening te verbeteren en ondersteunt onze staf collega’s bij hun (persoonlijke) ontwikkeling.

De ondersteunende afdelingen, de operatie en commercie werken aan een gezamenlijk gedragen resultaat waarbij eigenaarschap en pro activiteit voorop moeten staan. Dit is een proces wat tijd vraagt, waarbij geëxperimenteerd moet worden en structureel vooruitgang geboekt kan worden. De aanpak en het tempo kan daarbij verschillen en is vooral maatwerk. Jouw verantwoordelijkheid omvat de volgende afdelingen: HRM, Training, ICT, facilitair en Kwaliteit & QM.

Functieomschrijving

  • Als manager bedrijfsvoering ben je lid van het managementteam (MT). Vanuit deze rol wordt van jou een stevige strategische inbreng verwacht;
  • Je bent verantwoordelijk voor het functioneren en de resultaten van de afdelingen;
  • Je hebt voldoende affiniteit met de taakvelden en de inhoud van het werk op de afdelingen. Je hoeft vooral geen vakspecialist te zijn. Een belangrijke taak in deze is het begeleiden en implementeren van eigenaarschap binnen de teams en het stimuleren van de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers;
  • Daarnaast volg je nieuwe ontwikkelingen en inzichten (in de werkvelden van de afdelingen, de branche en de wereld) en vertaal je deze samen met de managers van de ondersteunende afdelingen naar een duidelijke visie en jaarplannen;
  • Je zorgt voor integrale onderlinge afstemming met de operatie en commercie;
  • Je zorgt samen met jouw collega MT leden voor een duidelijke rapportage en voice-over van de bedrijfsvoering richting de eigenaren van onze organisatie;

Functie-eisen

Je bent een stevige persoonlijkheid, een verbinder met een open stijl van communiceren. Je kunt tegen een stootje en hebt voldoende veerkracht om ook bij tegenslag de afdeling en de organisatie vooruit te helpen. Een flinke dosis humor en relativerend vermogen helpen je daarbij. Je biedt ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling; medewerkers krijgen de sturing en richting die nodig is. Dit vanuit de principes van zelforganisatie en eigenaarschap. Een coachende rol met vertrouwen in je medewerkers, het creëren van een prettige werksfeer, een klankbord voor je medewerkers bij het oplossen van dilemma’s en het juiste voorbeeldgedrag. Je bent benaderbaar, betrokken en geïnteresseerd. Voor collega MT leden en de eigenaren ben je een strategische gesprekspartner.

Daar horen de volgende functie eisen bij:

  • Minimaal HBO werk – en denkniveau;
  • Bewezen succesvol in het ontwikkelen van medewerkers en team;
  • Ervaring met veranderopgaven;
  • Managementervaring;
  • Affiniteit met de taakvelden van de afdelingen;
  • (Pré) affiniteit met de contactcenterbranche;
  • (Pré) affiniteit met HR en ICT;

Arbeidsvoorwaarden

  • €3500,- tot €4500,- op basis van een 40-urige werkweek;
  • Laptop en telefoon om je werkzaamheden uit te voeren;
  • Lunchen in de QC kantine;