Omschrijving
Als Manager ICT bij Quality Contacts leid je de dagelijkse gang van zaken binnen de afdeling ICT (4 personen). Samen met je team én externe partners ben je verantwoordelijk voor het volledige scala aan ICT voorzieningen waaronder applicaties, netwerk en werkplekken. Bij de werkzaamheden van het interne team ligt de nadruk op gebruikersondersteuning en op basis van een Scrum planning ontwikkelen van relatief eenvoudige (web)applicaties (HTML, CSS, Javascript, SQL). Naast het aansturen van je team werk je zelf inhoudelijk mee. Het zwaartepunt ligt daarbij op inrichten en beheren van databases en op het analyseren van en rapporteren over beschikbare data.
Je bent een goede gesprekspartner voor alle lagen van de organisatie, van medewerkers op de vloer tot en met het Management Team. Je stelt jaardoelstellingen op, bewaakt deze en rapporteert. Flexibel, analytisch, het hebben van een visie alsook financieel inzicht zijn jouw sterke eigenschappen. In deze functie wordt je voor een vliegende start ingewerkt en ondersteund door de huidige ICT Manager zelf. Daarnaast krijg je veel vrijheid om jouw ideeën te realiseren. Hiervoor weet jij je omgeving mee te nemen in je ambities waarbij het plezier in het werken en resultaatgerichtheid goed samen gaan.