Marketing held gezocht!

Voor onze dynamische organisatie zoeken wij een marketing medewerker die zo goed is in zijn of haar werk, dat nieuwe collega’s of nieuwe klanten een logisch gevolg zijn. Een functie waar jij echt het verschil gaat maken! Samen met jouw creativiteit en gave ideeën doe jij een ervaring op die de rest van je veelbelovende carrière gaat vormen!

Samen met onze salesmanager ga je de hele marketing en communicatie beheren, inplannen en uitvoeren. Jij gaat onze website bijhouden en verder optimaliseren, nieuwsbrieven en blogs schrijven. Je ondersteunt zowel de sales activiteiten als de zichtbaarheid van de interne organisatie met toffe visuele ideeën.

Bij Quality Contacts krijg je veel ruimte en vrijheid voor eigen invulling van je functie.

Wat ga je allemaal doen?

  • Je gaat relevante content plaatsen op de sociale media, die je natuurlijk ook zelf weet te maken;
  • Je gaat traffic creëren op sociale media, en zorgen voor een creatieve manier van leads genereren;
  • Je helpt het interne en externe communicatiebeleid op te stellen en uit te voeren;
  • Je coördineert en organiseert interne en externe events, van idee tot uitvoering;
  • Je onderhoudt en verhoogt vindbaarheid (SEA &SEO) en gebruiksvriendelijkheid van onze website en sociale mediakanalen;
  • Je verspreidt, plaatst en stelt persberichten, advertenties, redactionele en free publicity artikelen op voor vakbladen en online platforms;
  • Je creëert websitecontent en referenties, houdt interviews en schrijft blogs;
  • Je bewerkt, edit en monteert zelfstandig video en beeld zodat dit geschikt is voor een specifieke uiting of medium;
  • En is er een gaaf project, een leuke incentive of mijlpaal binnen onze organisatie? Dan maak jij de foto, vlog, blog, video of offline content!

QC biedt jou

  • Een organisatie waar klanten ons aanbevelen, medewerkers plezier in het werk hebben en het verschil maken in klantcontact;
  • Een aantrekkelijke en vooral veelzijdige baan met een grote mate van zelfstandigheid;
  • Mogelijkheden voor verdere persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Mogelijkheden voor een flexibele werkplek en thuiswerk;
  • Een laptop van de zaak;
  • Een marktconform salaris afgestemd op jouw opleiding en ervaring;

Wat vragen wij van jou?

  • Je kunt zelfstandig werken en hebt een proactieve en enthousiaste houding;
  • Je bent een manusje van alles, een echte regelaar;
  • Je werkt resultaatgericht en nauwkeurig, met oog voor kwaliteit;
  • Het schrijven van teksten doe je foutloos;
  • Je bent bekend met alle sociale media en je interesse ligt hier ook;
  • Je werkt 1 dag per week op onze vestiging in Zwolle, 1  op onze vestiging in Alkmaar en nog 1 dag naar keuze (dit kan ook vanuit huis).
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Je hebt kennis van, en ervaring met SEO en SEA;
  • Ervaring met WordPress elementor is een pre;
  • Van contact met klanten en collega’s word je blij;
  • Je voelt je als een vis in het water in een dynamische organisatie en kunt daarom goed omgaan met veranderingen. Je schakelt snel.

Enthousiast?
Solliciteer met jouw motivatie en CV via de link op onze website. Wil je eerst graag verdere informatie? Neem dan zeker even contact op om de mogelijkheden te bespreken met Dianne via onderstaande contactgegevens. Gewoon doen!

Quality Contacts hanteert een screeningsbeleid, waarbij het in gang zetten van een VOG aanvraag, een assessment en het opvragen van een referentie deel uit maakt van de aanstellingsprocedure. Tijdens de screening kan social media, zoals LinkedIn geraadpleegd worden.

 personeel@qualitycontacts.nl of 06-46890430