• slide

    Oplossingen

    Webcare ondersteuning

Vragen over Webcare oplossingen?

Bel dan nu met Kim Vermuë:
06 10 11 64 28 of email naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Vragen over Webcare oplossingen?

Webcare. Laat zien dat u er bent.

De mogelijkheden die social media in klantdienstverlening heeft gebracht zijn eindeloos. Vaak kan een oplossing voor een klant, een oplossing zijn voor heel veel klanten. Zo kan klantenservice via social media een enorme efficiency slag brengen. Bovendien biedt de zichtbaarheid van uw bedrijf een kans om u positief in de kijker te spelen. We helpen u om Webcare te implementeren of voor u klaar te staan wanneer het aanbod u te veel wordt. Webcare is bij Quality Contacts te schalen naar uw wens en in de openingstijden die voor uw klant relevant zijn.

Kim Vermuë: "We zijn er trots op dat we Ziggo hebben mogen helpen bij de eerste stappen in Webcare. Wanneer opdrachtgevers starten met Webcare is het volume en de inzet vaak lastig in te schatten. Met de webmonitoring tools die we in huis hebben kunnen we helpen om goed beslagen ten ijs te gaan. We hebben onze opdrachtgever in dit voorbeeld kunnen helpen om piekdrukte op te vangen. Ideaal, want zo is elke klant zo snel mogelijk van een antwoord voorzien. Inmiddels heeft Ziggo één van de grootste Webcare teams van Nederland met 60 medewerkers en zo’n 3.000 vragen per dag!"

Innovatief in Webcare

We bieden u alle faciliteiten om te reageren vanuit verschillende social media platformen. Of er nu berichten of discussies, via WhatsApp, Facebook, Twitter of Fora voorbij komen, met Quality Contacts kunt u snel reageren op klachten, complimenten of vragen vanuit uw klant.

Wanneer door u gewenst, koppelen we de Webcare interactie met uw CRM systeem. Zo gaan contacten met uw klanten niet verloren en wordt uw online klantcontact een integraal onderdeel in de contacthistorie.

Bovendien helpen wij u met het in beeld brengen van het Websentiment rond uw merk. Wat wordt er over producten of diensten gezegd die u aanbiedt. Wat gaat goed en waar knelt de schoen. Een rijk stukje klant inzicht waarmee u inhoud kunt geven aan uw service of product proposities.

Net even anders


Bij Quality Contacts hebben we een gespecialiseerd Webcare team. Opgeleid om de klant via deze transparante media vorm te woord te staan. Door deze keuze te maken kunnen we razendsnel een Webcare service voor onze klanten inrichten. Bovendien zijn wij in staat om met uiteenlopende Webcare platformen te werken. Dit geeft u de vrijheid om met de tools te werken die bij u passen.

We zijn u graag van dienst!

  • Overnemen of ondersteunen van uw Webcare
  • Breng websentiment rond uw merk in kaart
  • Koppel Webcare met uw CRM systeem of workflow proces

Waarom Quality Contacts?

  • Eigen Webcare specialisten
  • Volledige vrijheid in de keuze van door u gewenste webcare tool
  • Grote flexibiliteit om pieken en dalen in het contact aanbod voor u op te vangen


Content