• slide

    Klant Cases

    Retail

Vragen over deze case?

Bel dan nu met Kim Vermuë:
06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Vragen over deze case?

Case: Uitbreiding openingstijden

Opdrachtgever: Een internationale fabrikant in bakproducten
Oplossing: Webcare
Project naam: Webcare uitbreiding


Korte beschrijving:

Voor een grote fabrikant in bakproducten Webcare ondersteuning bieden, bij de meest uiteenlopende productvragen rondom bakproducten. Voorheen was het enkel mogelijk voor de klant om tijdens kantooruren contact op te nemen via Webcare. Terwijl juist 's avonds en in het weekend de meest uitgelezen momenten zijn om te bakken. Logisch dat deze opdrachtgever dus koos voor een service uitbreiding.

De uitdaging:

Het volume van de vragen was niet eens het lastigste in de uitvoering. De grote verscheidenheid aan producten was de grootste uitdaging binnen dit project. Van pizza tot cupcake en van compliment tot gerichte productvraag. Het komt in zo'n project allemaal voorbij. Dit vraagt dan ook om Webcare specialisten met een affiniteit voor deze producten. Deze hebben we uiteraard beschikbaar kunnen maken.

Bijzonder in dit project:

Klanten vertellen graag over hun mooiste creaties. Posts met de lekkerste cupcakes en taarten kwamen voorbij bij ons Webcare team. Erg bijzonder en leuk om op deze manier met enthousiaste klanten in gesprek te zijn!

Wat we hebben gerealiseerd:

Een tevreden opdrachtgever en vele leuke reacties van klanten. Het is toch verrassend voor klanten wanneer ze van de fabrikant bijvoorbeeld een complimentje over hun bakprestatie krijgen. Het doel om de openingstijden te verruimen is geslaagd zodat klanten naast overdag ook 's avonds en in het weekend via social media in contact konden komen met onze opdrachtgever.

Content