• slide

    Klant Cases

    Telecom

Vragen over deze case?

Bel dan nu met Kim Vermuë:
06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Vragen over deze case?

Case: Ziggo

Opdrachtgever: Ziggo
Oplossing: Webcare
Project naam: Webcare opstarten


Korte beschrijving:

Voor opdrachtgever hebben we mogen helpen om de Webcare afdeling op te zetten. Waarbij onze rol er op gericht was om een volledige back-up service te leveren voor de nieuw op te starten afdeling.

De uitdaging:

De grootste uitdaging was het inschatten van het volume. Tegelijkertijd speelde het project zich in een fase af waarin Webcare nog geen gemeengoed was. Dat betekende dus ook voor een groot deel pionieren in dit relatief nieuwe werkveld. Erg leuk!

Bijzonder in dit project:

Het meest bijzonder was dat de desk in een relatief korte tijd stond. In nog geen 2 weken was de operatie ingericht.

Wat we hebben gerealiseerd:

We hebben de back-up service naar tevredenheid uitgevoerd. De desk is inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste Webcare afdelingen van Nederland. We zijn er trots op dat we als bedrijf relatief vroeg ervaring hebben opgedaan met Webcare ondersteuning.

Content