Hallo Social Media ster!

Is communicatie jouw passie? Ben jij klantgericht en sociaal vaardig?

Wil jij jouw kwaliteiten benutten en ontwikkelen in een flexibele job binnen een dynamische organisatie en heb je veel affiniteit met Social Media?

Kom dan ons gezellige team versterken als Webcare medewerker bij Quality Contacts in Zwolle.

Wat ga je doen?

Als Webcare medewerker reageer jij snel, accuraat en in de juiste toon op vragen, klachten en complimenten op Social Media voor onze opdrachtgevers.

Met jouw snelle vingers communiceer jij helder, duidelijk, creatief en empathisch.

Je beseft dat Webcare meer is dan het beantwoorden van vragen en bent hier verantwoordelijk in.

Waarom bij Quality Contacts?

  • Baan of bijbaan met vrijheid en verantwoordelijkheid in jouw eigen vaste rooster of juist in een flexibeler rooster. Van een bijbaan van minimaal 12 uur tot parttime of fulltime;
  • Salaris van €12,- per uur;
  • Jij werkt voor diverse leuke opdrachtgevers maar komt direct bij Quality Contacts op contract;
  • Jij werkt in een informele organisatie in een enthousiast en motiverend team waarin je veel mogelijkheden hebt tot ontwikkeling, studie en groei;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken met een laptop van Quality Contact.

Naar wie zijn wij op zoek?

  • Jij beschikt over minimaal MBO-4 werk- en denk niveau;
  • Jij bent leergierig en wil je graag ontwikkelen tot Webcare professional;
  • Jij gaat voor kwaliteit in al jouw klantcontact.
  • Jij communiceert en handelt professioneel, creatief, betrouwbaar, empathisch en pro-actief;
  • Jij bent voor minimaal 12 uur per week beschikbaar waaronder avonden;
  • Ervaring met diverse social media is een pre;

Enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer dan direct via de link! Mocht je vragen hebben over deze vacature neem dan contact op via personeel@qualitycontacts.nl of bel 06-4423 4719.                                                                    

Quality Contacts hanteert een screeningsbeleid, waarbij het in gang zetten van een VOG-aanvraag, een assessment en het opvragen van een referentie deel kan uitmaken van de aanstellingsprocedure. Tijdens de screening kan Social Media, zoals LinkedIn, geraadpleegd worden.