In ons artikel: Omnichannel klantcontact voor meer klanttevredenheid heb je kunnen lezen hoe wij onze contactcenter software inzetten voor het verbeteren van service via alle contactkanalen. In deze blog nemen we je mee achter de schermen van dit proces en duiken we in de technologie die het mogelijk maakt, onze telefoniecentrale.

Meer dan een telefooncentrale

We noemen het onze telefoniecentrale, maar dat woord dekt de lading niet, want we doen meer dan alleen telefonische klantenservice faciliteren van onze klanten. We verzorgen ook webcare, e-mail, app, bots, chat, eigenlijk alle binnenkomende en uitgaande klantcontacten via alle kanalen die onze klant beschikbaar stelt. Hiervoor moeten we flexibel zijn en voor elke klant opnieuw maatwerk kunnen leveren. Daar hoort technologie bij die bij die wens kan aansluiten.

De keuze voor Teleknowledge

Teleknowledge is producent van contactcenter software. Dat begon 25 jaar geleden met het stroomlijnen van processen in de branche, het maken van scripts en verschillende schermen op maat. Daarna volgden al gauw ook dialers en uiteindelijk een volledige telefoniecentrale. Wat Teleknowledge speciaal maakt is hun kijk op contact: dat moet geïntegreerd kunnen worden vanuit elk kanaal en elke andere software. Flexibiliteit is daarin het belangrijkste woord, de software past zich aan aan wat de gebruiker nodig heeft, niet andersom.

Een overstap naar onze ambities

Ook in ons DNA zit deze flexibiliteit. We denken altijd mee met onze klanten, willen onze service zo naadloos mogelijk laten aansluiten op hun wensen en proberen een zo hoog mogelijke kwaliteit te bieden. Als onze klant vraagt om te integreren met hun CRM systeem, dan kunnen we dat met Teleknowledge mogelijk maken door de open omgeving waardoor er vrij koppeling kunnen worden gebouwd. mogelijkheden. Volledige integraties van systemen tussen opdrachtgever en opdrachtnemer is niet meer weg te denken. Het is de nieuwe standaard. Door de samenwerking met Teleknowledge zijn we in staat om aan deze standaard te voldoen. De meerwaarde zit vooral is alles wat vervolgens op maat gemaakt kan worden, afhankelijk van de wens van onze opdrachtgever (en haar klanten).

Een partner in oplossingen bieden

Met dit platform hebben we in huis wat nodig is om de beste service te kunnen bieden. Door de openheid en flexibiliteit van de software hoeven we niet langer na te denken over hoe wij meebewegen met de software. In plaats daarvan kunnen onze opdrachtgevers, projectmanagers, kwaliteitsmedewerkers en IT medewerkers zo creatief zijn als ze maar willen, zonder tegen beperkingen aan te lopen. Ons platform kan overal voor ingericht worden. Dat zorgt er ook voor dat we zelf kunnen aanpassen en testen en dat hierdoor onze workflows en processen razendsnel geoptimaliseerd kunnen worden. Uiteindelijk zorgt dat aan drie kanten voor tevredenheid. 

  • Onze opdrachtgevers kunnen hun systemen integreren met het onze waardoor we dubbel werk vermijden, fouten verminderen en de beste service kunnen leveren. 
  • De klanten van onze klanten kunnen via elk mogelijk kanaal contact opnemen en zullen naadloos door de contacten heen lopen. 
  • Onze medewerkers werken met techniek die hen ondersteunt op de manier die zij zelf kunnen vormgeven. 

Voor een organisatie die kwaliteit hoog in het vaandel heeft, is deze techniek onmisbaar. Sinds we werken met Teleknowledge hebben we gemerkt hoe fijn het is om zelf de regie in handen te hebben. Hierdoor zijn wij een nog betere partner geworden voor onze klanten en dat merken we terug in de klanttevredenheid.

Als je wilt weten wat we voor jou kunnen bouwen en hoe we jouw klantcontact kunnen optimaliseren, neem dan contact met ons op. We vertellen je graag meer over de flexibele aanpak van onze organisatie.