Kwaliteit begint bij gemotiveerde medewerkers. Dat is precies wat ons zo bijzonder maakt. We zijn groot geworden door klein te zijn en dat zie je terug. Maak kennis met de medewerkers die het reilen en zeilen bij Quality Contacts dagelijks mogelijk maken.
Eigenaar
In dienst sinds: 2005
Niels en ik zijn Quality Contacts in 2005 samen gestart. Toen met slechts 10 medewerkers, inmiddels zijn we met plusminus 250 medewerkers een middelgrote organisatie. Een organisatie waar we tot de dag van vandaag trots op zijn. De dagelijkse aansturing laten we aan anderen over, maar de betrokkenheid is nog altijd even groot!
Eigenaar
In dienst sinds: 2005
Ik mag me samen met Age trotse eigenaar van deze ambitieuze organisatie noemen. Inmiddels opereren we op de achtergrond, maar we weten wat er op dagelijkse basis gebeurd. Heb je goede ideeën ter verbetering van de organisatie? Dan maak ik graag kennis met je onder het genot van een kop koffie!
Directeur
In dienst sinds: 2010
Ik ben verantwoordelijk voor het dagelijks operationeel beleid van de organisatie. Een diverse baan met brede verantwoordelijkheden. Daarom kun je voor bijna alles bij mij aankloppen!
Manager Sales
In dienst sinds: 2007
Ik help organisaties met het verbeteren van klantcontact. Het verbinden van de juiste mensen, inzichten, processen en techniek is waar met dagelijks vol passie voor inzet!
Projectmanager
In dienst sinds: 2020
Het inrichten en verbeteren van klantcontact processen, laat dat maar aan mij over. Hoe complexer of uitdagender het vraagstuk, hoe enthousiaster ik word!
Projectmanager
In dienst sinds: 2012
Ik sta altijd open voor een goed gesprek om samen te kijken naar de mogelijkheid om klantcontact vraagstukken te verbeteren. Dat is mijn werk, dat doe ik dagelijks er daar heb ik heel veel plezier in!
Manager Recruitment
In dienst sinds: 2013
Ik zet mij dagelijks met veel enthousiasme in om de juiste mensen aan de juiste functies en werkzaamheden te koppelen. De functies zijn verschillend maar er is 1 gezamenlijke passie: klantcontact!
Voor acquisitie word ik niet graag gebeld.
Manager IT
In dienst sinds: 2019
Geen IT vraagstuk is mij onbekend. Al je vragen en verzoeken op ICT gebied, van telefonie en werkplekken tot netwerk en ontwikkeling van applicaties beantwoord ik van harte!
HR Adviseur
In dienst sinds: 2014
Je mag mij benaderen voor alle HR gerelateerde zaken en vraagstukken. Vanuit mijn rol als vertrouwenspersoon kun je tevens bij mij terecht om je geluk en je verdriet te delen.
Manager Kwaliteit
In dienst sinds: 2018
Ik sta voor kwaliteit van A tot Z, processen in kaart brengen en optimaliseren, gesprekken naar een hoger niveau tillen! Alles wat met kwaliteit te maken heeft binnen het contactcenter is aan mij besteed. En uiteraard even bijpraten onder het genot van een kopje koffie, daar kan je mij ook voor benaderen.
Projectmanager
In dienst sinds: 2009
Vraag jij je af hoe je die outbound sales campagne moet gaan opzetten en tot een succes moet gaan brengen? Of je weet nog niet hoe je die aankomende piek in inbound klantenserviceverkeer moet gaan opvangen? Geen probleem, ik neem je graag mee in de oplossingen die we bieden. Met een gedegen plan zorg ik ervoor dat elk klantcontact een Quality Contact(s) moment zal zijn.
Medewerker financiële zaken
In dienst sinds: 2006
Ik verzorg salarisadministratie en verwerk de inkomende en uitgaande facturen. Je kunt me spreken voor financiële zaken en betalingen.
Medewerker kwaliteit
In dienst sinds: 2012
Ik beoordeel of gesprekken voldoen aan de wet- en regelgeving voor telemarketing gesprekken en geef graag verdere uitleg over compliance vraagstukken. Daarnaast bied ik ondersteuning in commerciële gesprekstechnieken en geef ik handvatten om binnen een gesprek het beste uit jezelf te halen en overtuigend naar een klant toe over te komen.
Medewerker kwaliteit
In dienst sinds: 2011
Als compliance medewerker is mijn doel om toe te zien op de naleving van wet-en regelgeving binnen onze organisatie en om de gesprekken van onze medewerkers naar een hoger niveau te tillen.
WFM/ Traffic Coördinator
In dienst sinds: 2012
Je kunt mij benaderen met vragen over het optimaal inzetten van medewerkers, het analyseren van telefonie verkeer en voor planning en forecasting. Of heb je goede tips? Ik hoor je graag!
Planner
In dienst sinds: 2012
Ik draag zorg voor het controleren van de urenregistratie van de agents. Bij bijzonderheden/vragen over rooster,- (wijzigingen) en verlofzaken mag je mij altijd benaderen! Daarbij ben ik ook één van de BHV-ers bij Quality Contacts.
Medewerker ICT
In dienst sinds: 2020
Als DevOps engineer houd ik mij bezig met alle zaken rondom applicatieontwikkeling. Daarbij lever ik ondersteuning bij de operationele zaken van Quality Contacts. Van scripts schrijven tot werkplekkenbeheer, ik ben van alle markten thuis. Je mag mij altijd benaderen om ideeën over ICT uit te wisselen.
Teamleider
In dienst sinds: 2012
Het begeleiden van onze medewerkers zodat de klanten van onze opdrachtgevers het beste advies krijgen. Dat is waar ik dagelijks met veel passie mijn bijdrage aan mag leveren!
Trainer
In dienst sinds: 2021
Als trainer breng ik kennis en vaardigheden over en enthousiasmeer ik onze medewerkers, dat geeft mij iedere dag veel energie en werkplezier!
Teamleider
In dienst sinds: 2011
De rol van Teamleider is veelzijdig en afwisselend. Bij QC voel ik me als een vis in het water. Het enthousiasmeren en het verbeteren van mijn team is waar ik me dagelijks met veel plezier voor in zet!
Teamleider
In dienst sinds: 2007
Mijn jarenlange (sales) ervaring zet ik graag in om iedereen specialist te maken in telemarketing. Weten hoe je het perfecte salesgesprek voert? Ik kan je er bij helpen, waarbij compliance en kwaliteit een prominent onderdeel zijn van het gesprek.
Trainer
In dienst sinds: 2010
Bij mij mag iedereen aankloppen met vragen, of advies geven op het gebied van educatie, persoonlijke ontwikkeling, trainen, verbinden of het optimaliseren klantbeleving. Mensen naar een hoger niveau brengen en processen verbeteren, daar word ik blij van!
Teamleider
In dienst sinds: 2017
Ik werk al geruimte tijd bij Quality Contacts en ik heb in die tijd het werkveld van verschillende kanten meegemaakt, echter is mijn hart altijd bij de telemarketing gebleven. Ik zet al mijn kennis en ervaring in bij het coachen van onze agents. Daarnaast weet ik altijd iedereen te stimuleren. Deze cocktail zorgt ervoor dat ik onze agents optimaal ondersteun.
Teamleider
In dienst sinds: 2019
Voor het inrichten en verbeteren van een klantenservice organisatie via telefonie, mail en social media mag je mij om advies vragen! Mijn opgedane kennis van de afgelopen jaren deel ik graag met je.
Teamleider
In dienst sinds: 2020
Ik ondersteun Quality Contacts door de kwaliteit van onze medewerkers te waarborgen richting de klant door middel van coaching, training en een leuke werksfeer te creëren. Daarnaast kan ik altijd benaderd worden voor projectinhoudelijke vragen! Naast mijn functie als teamleider ben ik ook bezig met mijn afstudeerproject naar functievorming binnen Quality Contacts.
Coach
In dienst sinds: 2019
Als facilitair coördinator zorg ik ervoor dat de praktische werkomstandigheden binnen het bedrijf voldoende ondersteunend zijn voor de medewerkers. Dit is een leuke en veelzijdige functie die ik met veel plezier uitvoer.
Teamleider
In dienst sinds: 2020
Ik ben het bewijs dat je met ambitie en de juiste inzet door kunt groeien binnen de organisatie. Begonnen als klantenservice medewerker, en inmiddels in de rol van teamleider. Ik vind het ontzettend leuk!
Medewerker ICT
In dienst sinds: 2013
Samen met mijn IT collega’s bedenken en maken we alle IT vraagstukken vanuit opdrachtgevers en de interne organisatie. Van kennisbank tot script, van rapportages tot het koppelen van systemen. Van nulletjes en eentjes word ik blij! En ik kan nog communiceren ook.
In dienst: 2018
Het is mijn passie om medewerkers, die nieuw op een project komen, te begeleiden en ondersteunen zodat ze groeien in hun rol en met veel enthousiasme en kennis de klant op een professionele manier te woord staan.
Coach
In dienst sinds: 2019
Ik ben met plezier coach bij Quality Contacts. Het motiveren en coachen van onze agents vind ik elke dag weer een uitdaging. Samen proberen we de beste resultaten te halen!
Wat is jouw functie?
En wanneer begin je bij ons?
Quality contacts is altijd op zoek naar nieuwe medewerkers om ons team te versterken. Ben jij onze nieuwe collega? Een open sollicitatie ontvangen wij graag!
Quality Contacts:
Bezoekadres hoofdkantoor:
Ferdinand Bolstraat 25B
8021 ES Zwolle
Vestiging Alkmaar:
Edisonweg 10
1821 BN Alkmaar
Receptie: 0224 – 224 224
E-mail: info@qualitycontacts.nl