Quality Contacts is sinds 2005 hét adres voor het uitbesteden van klantenservice, het uitvoeren van telemarketing en outbound strategieën en voor het uitbesteden van webcare. Dat zijn we niet geworden in 1 dag en ook niet zonder stil te staan bij onze vele mijlpalen.
Benieuwd naar onze groei als contactcenter? Hieronder vind je een overzicht van onze groei en ontwikkeling.
En natuurlijk is dit niet alles wat we hebben meegemaakt. Ben je daar wel heel nieuwsgierig naar? Lees dan onze kennis&nieuws pagina, daar vind je al onze artikelen!
Samen met relaties, opdrachtgevers, ex-opdrachtgevers, leveranciers en de ‘vrienden van QC’ hebben we onder het genot van een drankje, een DJ en heerlijk eten een fantastische middag en avond op het water van Zwolle beleefd.
Met ISO 9001 tonen we onze betrouwbaarheid en transparantie aan op het gebied van kwaliteits-management. We borgen hiermee de continue verbetering van kwaliteit waardoor we aan de behoefte van onze klanten blijven voldoen.
Met ISO 27001 tonen we de internationale standaard voor informatie beveiliging aan. Met deze certificering hebben we kunnen aantonen dat wij aan de strenge normeisen rondom informatiebeveiliging voldoen.
Wij zijn blij dat we vrijheid mogen vieren! Maar ook denken wij aan de mensen die geen vrijheid kennen of ervoor vechten.
Bezoekadres hoofdkantoor:
Ferdinand Bolstraat 25B
8021 ES Zwolle
Postadres:
Postbus 1027
8001 BA Zwolle
Receptie: 0224 – 224 224
E-mail: info@qualitycontacts.nl