Uw klanten zijn onze klanten

Klantenservice uitbesteden

Laat geen klant meer in de wacht staan en mis geen telefoontje meer. Uw klantenservice onderbrengen bij een facilitair callcenter bespaart uw organisatie tijd en geld. Verhoog de klanttevredenheid van uw organisatie door gebruik te maken van onze kennis, middelen en flexibiliteit. We helpen u graag om uw (onvoorspelbare) piekdrukte op te vangen of om de hele zorg voor uw klanten voor u in te richten. Ook uw backoffice werkzaamheden kunt u bij ons uitbesteden, van data-entry, tot het afhandelen van binnenkomende e-mails, Quality Contacts werkt met u samen om tot het beste contact voor uw klant te komen!

Een greep uit de oplossingen voor het uitbesteden van klantenservice die wij onze klanten bieden:

Klantenservice uitbesteden in de praktijk

Doe het zelver praxis klantenservice werk

Klantenservice: Praxis

Voor het Praxis Doe-Het-Zelf center handelen wij de volledige klantenservice activiteiten af.

hulp bij telefonie en internet van vodafoneziggo

Klantenservice: VodafoneZiggo

VodafoneZiggo zet ons in voor tijdelijke klantenservice opvang van enkele weken tot maanden.

Het donor contactcenter van Sanquin bij Quality contacts

Klantenservice: Sanquin

De inkomende en uitgaande eerstelijnscontacten van Sanquin worden door ons afgehandeld.

Ontdekken wat wij voor u kunnen betekenen?