Klantenservice uitbesteden

Laat geen klant meer in de wacht staan en mis geen telefoontje meer. Jouw klantenservice onderbrengen bij een facilitair contactcenter bespaart de organisatie tijd en geld. Verhoog de klanttevredenheid van jouw organisatie door gebruik te maken van onze kennis, middelen en flexibiliteit. We helpen je graag om (onvoorspelbare) piekdrukte op te vangen of om de hele zorg voor uw klanten voor je in te richten.

Ook alle backoffice werkzaamheden kun je bij ons uitbesteden, van data-entry, tot het afhandelen van binnenkomende e-mails, Quality Contacts werkt met je samen om tot het beste contact voor jouw klant te komen!

Een greep uit de oplossingen voor het uitbesteden
van klantenservice die wij onze klanten bieden:​

Tijdelijke
piekopvang

Overflow
telefonie

Volledige uitbesteding
klantenservice

Recall
campagnes

E-mail
beantwoording

Data-entry en andere
backoffice werkzaamheden

Klantenservice uitbesteden in de praktijk

Praxis Klantenservice uitbesteden

Klantenservice:
Praxis

Voor het Praxis Doe-Het-Zelf center
handelen wij de volledige
klantenservice activiteiten af.

Klantenservice:
Vodafone Ziggo

VodafoneZiggo zet ons in
voor tijdelijke klantenservice
opvang van enkele weken tot maanden.

Klantenservice Sanquin

Klantenservice:
Sanquin

De inkomende en uitgaande
eerstelijnscontacten van Sanquin
worden door ons afgehandeld.

Ontdekken wat wij voor je kunnen betekenen?