Nieuws en Kennis
Al meer dan twee decennia helpen we bedrijven om het contact met hun klanten te verbeteren.
Hier schrijven we over hoe je processen kunt vereenvoudigen en een betere klantervaring kunt leveren.

Blogartikelen

Wat is een churn rate in klantcontact?

In klantcontact verwijst de term “churn rate” naar het percentage klanten dat een bedrijf verlaat of stopt met het gebruik van de producten of diensten van dat bedrijf gedurende een bepaalde periode. Het wordt ook wel “klantverloopratio” genoemd.

Lees verder »
klachten zijn goed voor je organisatie

Klachten zijn goed voor je organisatie!

De meeste klanten vertellen niet over hun klachten en geven dus niet de kans om fouten te corrigeren. Een klant die klaagt, geeft je de kans om problemen op te lossen, terug te winnen en de ervaring voor andere klanten te verbeteren. Dus bedank ze dat ze de tijd hebben genomen om contact met je op te nemen.

Lees verder »
klantervaring is het nieuwe marketing thumb

Klantervaring is het nieuwe marketing

Met zoveel kanalen waarmee klanten communiceren, lijkt het creëren van een krachtige en gedenkwaardige klantervaring ingewikkelder dan ooit. Aan de oppervlakte willen klanten dezelfde dingen die ze altijd al hebben gewild, en daar moet voor worden gezorgd.

Lees verder »
het verloop van klanten in klantenservice

Alles over klantverloop

Zelfs bij de beste bedrijven komt het voor dat een klant besluit te vertrekken en in plaats daarvan naar de concurrent gaat. Hoe zorg je ervoor dat klanten terug blijven komen?

Lees verder »

Ontdekken wat we voor jou kunnen betekenen?