Het verschil tussen inbound en outbound klantcontact
In de contactcenterbranche is het vrij gebruikelijk om te praten over Inbound en Outbound. We leven in een tijdperk waarin de relatie met de klant cruciaal is voor het succes van het merk.
Er speelt ontzettend veel in ons vakgebied, op juridisch, technologisch en maatschappelijk vlak. Als het gaat om informatieverwerking is Quality Contacts een ervaren specialist. Voor talloze organisaties verwerken wij data.
Om op de hoogte te blijven en mee te denken over de laatste ontwikkelingen is Quality Contacts al jaren lid van de DDMA Data Driven Marketing Association oftewel de branchevereniging voor data gedreven marketing, sales en service. Aansluiting bij deze branchevereniging is voor ons als data gedreven organisatie een logische stap.
Door middel van drie speerpunten zorgt de DDMA ervoor dat hun leden voorbereid zijn en blijven op wat komen gaat. Zij doen dit door:
Quality Contacts is sinds 2012 lid van de DDMA en dit lidmaatschap heeft ons in die periode veel gebracht. Zo hebben wij vrij snel na toetreding het Privacy Waarborg behaald. Dit waarborg biedt de garantie voor de juiste afhandeling van informatie (data – gegevens). Wat hierbij hoort en hoe dit in zijn werkt gaat lees je hier.{ Link naar pagina Privacy Waarborg}
Daarnaast heeft de DDMA als branchevereniging uitstekend de overgang naar de nieuwe Europese privacywetgeving in 2018 (de Algemene Verordening Persoonsgegevens) en de aangescherpte zelfregulering omtrent Telemarketing in 2021 begeleidt. Het delen van kennis en het geven van advies staat niet voor niks als eerste speerpunt benoemt.
De DDMA biedt voor ons daarmee een belangrijk kennisplatform, die Quality Contacts kan voorzien van expertise, persoonlijk advies en informatieve bijeenkomsten, alsmede de mogelijkheid om te netwerken met relevante partijen bij onze aanpak ten aanzien van data security en privacywetgeving. Anderzijds nemen wij zelf jarenlange ervaring mee op het gebied van telemarketing en de bijbehorende uitdagingen en praktische invullingen op dat vlak. Deze delen we graag met het DDMA-netwerk om ook in de breedte toegevoegde waarde te kunnen bieden binnen de branche.
Klik hier voor de website van DDMA.
Het Privacy Waarborg is een interne privacy- en security check waarmee wij aan consumenten, leveranciers, opdrachtgevers en medewerkers laten zien dat Quality Contacts privacy respecteert en zorgvuldig en transparant omgaat met persoonsgegevens.
Het behalen van de Privacy Waarborg heeft de volgende voordelen:
Dit maakt dan ook dat wij met trots delen nog altijd het Privacy Waarborg te voeren. Voor meer privacy gerelateerde toepassingen binnen Quality Contacts kan je de pagina’s over ISO 27001 en de AVG lezen.
In de contactcenterbranche is het vrij gebruikelijk om te praten over Inbound en Outbound. We leven in een tijdperk waarin de relatie met de klant cruciaal is voor het succes van het merk.
Soms is het best even slikken wanneer je als medewerker een boze klant aan de telefoon krijgt. En toch biedt een klacht ook kansen!
Wij grepen de afgelopen periode van thuiswerken aan als een kans om te werken aan onze thuisbasis in Zwolle. Het pand waar we sinds 2015
Wij zoeken een gedreven professional die weet hoe je een team kan motiveren en de ambitie heeft om zijn team naar een hoger niveau te tillen.
De Voice of Customer (VoC) is een krachtig concept dat de stem en feedback van klanten benadrukt als een waardevolle bron van inzicht en richting voor organisaties.
Donor service Center bij Quality Contacts Met gepaste trots verkondigen we dat Sanquin de komende jaren heeft gekozen voor een samenwerking met Quality Contacts voor