Ook online sterk aanwezig

Webcare uitbesteden

Bij het goed uitvoeren van webcare-activiteiten komt veel kijken. U wilt snel en accuraat reageren maar het aantal berichten is te laag om hier een dedicated persoon (of personen) op in te zetten. U wilt 7 dagen van de week bereikbaar zijn en bij voorkeur ook op feestdagen. Want is dat niet wat uw klant van u verwacht?

Webcare is niet meer weg te denken als klantcontactkanaal. Wie online zichtbaar wil zijn en haar klanten goed wil kunnen bedienen, zal zich ook online sterk moeten presenteren. Daarvoor is het belangrijk om te luisteren naar klanten en het gesprek aan te gaan. Een laagdrempelige manier om dit te doen is voor veel mensen Social Media. Dat kan rechtstreeks aan het bedrijf gericht zijn, of een klacht die gewoon de wereld in getweet wordt. Het is belangrijk om als bedrijf hierop in te springen en het gesprek actief aan te gaan en op te zoeken. 

Wanneer u besluit om uw webcare activiteiten uit te besteden, betaalt u alleen voor de tijd dat we daadwerkelijk uw interacties monitoren en afhandelen. Tevens ontvangt u  standaard rapportages en bevindingen over de werkzaamheden die we voor u doen. Wij zijn zo overtuigd van onze kracht dat wij, indien u niet tevreden bent over onze dienst na de eerste maand, u het geld teruggeven. Wij zijn expert in het afhandelen van uw webcare activiteiten via Facebook, Instagram, YouTube, Twitter en WhatsApp.

Wij leiden onze medewerkers zelf op en certificeren ze tot webcare medewerkers. Uw webcare wordt real-time gemonitord.

Weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Een greep uit de Webcare werkzaamheden die wij bieden:

Ondersteuning

Ondersteuning via alle mogelijke kanalen zoals LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter of Messenger.

Monitoring

Monitoring nieuwssites, blogs, webpagina's en reacties hierop, 24/7 mogelijk.

WhappCare

Whatsapp klantcontact inrichting. Snel WhappCare 1 op 1 contact.

Livechat

Livechat inrichting en beantwoording, voor een persoonlijke, snelle service.

Strategie

Op maat gemaakte webcare strategie met een persoonlijke tone-of-voice.

Wat is webcare?

Webcare is het proces waarbij je reageert op uitlatingen over en naar jouw bedrijf op online platforms. Via sociale kanalen als Facebook, Instagram, Twitter of YouTube, maar ook op fora, nieuwssites of blogs. Dit kan door middel van privéberichten, openbare berichten op een tijdlijn of website, of door het mengen in een online gesprek dat niet aan uw bedrijf is gericht maar wel over u gaat. Ook contact via Livechat of Whatsapp is een vorm van webcare.

Deze online aanwezigheid is heel goed uit te besteden aan een partij die specialist in klantcontact is. Wij hebben veel ervaring met webcare en kunnen elke tone-of-voice aannemen om uw bedrijf een eigen gezicht te geven  Wilt u zich onderscheiden door ludieke online activiteiten, engagement op gang helpen en structureel reageren op uw klanten via social media? Wij monitoren alle online kanalen en reageren op likes, comments, vragen en eventuele klachten op een manier die bij uw bedrijf past.

Webcare ondersteuning in de praktijk

TV voor klantenservice en webcare voor de NPO

Onze diensten voor NPO

Voor NPO monitoren wij uitingen op social media en plaatsen we berichten voor engagement.

Doe het zelver praxis klantenservice werk

Onze diensten voor Praxis

Praxis heeft ons als one-stop-facilitaire partner ingezet. Zodoende beheren wij alle webcare en backoffice.

Het donor contactcenter van Sanquin bij Quality contacts

Onze diensten voor Sanquin

De inkomende en uitgaande eerstelijnscontacten van Sanquin worden door ons afgehandeld.

Voordelen webcare uitbesteden

Vraag een vrijblijvende offerte aan | Meer dan 15 jaar ervaring | Mogen wij u helpen met uw webcare ondersteuning?

Meer weten over webcare?

Lees meer over webcare op ons blog