Bij het goed uitvoeren van webcare-activiteiten komt veel kijken. Je wilt snel en accuraat reageren maar het aantal berichten is te laag om hier een dedicated persoon (of personen) op in te zetten. Je wilt 7 dagen van de week bereikbaar zijn en bij voorkeur ook op feestdagen. Want is dat niet wat jouw klant van je verwacht?
Webcare is niet meer weg te denken als klantcontactkanaal. Wie online zichtbaar wil zijn en haar klanten goed wil kunnen bedienen, zal zich ook online sterk moeten presenteren. Daarvoor is het belangrijk om te luisteren naar klanten en het gesprek aan te gaan. Een laagdrempelige manier om dit te doen is voor veel mensen Social Media. Dat kan rechtstreeks aan het bedrijf gericht zijn, of een klacht die gewoon de wereld in getweet wordt. Het is belangrijk om als bedrijf hierop in te springen en het gesprek actief aan te gaan en op te zoeken.
Wanneer je besluit om jouw webcare activiteiten uit te besteden, betaal je alleen voor de tijd dat we daadwerkelijk jouw interacties monitoren en afhandelen. Tevens ontvang je standaard rapportages en bevindingen over de werkzaamheden die we voor je doen. Wij zijn zo overtuigd van onze kracht dat wij, indien je niet tevreden bent over onze dienst na de eerste maand, je het geld teruggeven. Wij zijn expert in het afhandelen van jouw webcare activiteiten via Facebook, Instagram, YouTube, Twitter en WhatsApp.
Wij leiden onze medewerkers zelf op en certificeren ze tot webcare medewerkers. Al jouw webcare wordt real-time gemonitord.