Als merk op sociale media moet je alle vragen die je ontvangt beantwoorden, wat er ook gebeurt, en vooral in maximaal 15 minuten. Als je dit niet doet, frustreer je niet alleen jouw klanten, maar krijg je ook niet de status van snelle responder van Facebook, wat mogelijk leads en klanten zou kunnen kosten.
Er zijn veel merken die gewoon ondersteuning bieden voor sociale media. Het grote plaatje laat echter zien dat het een klein percentage is. De meeste merken verdrinken in volume en klachten. De meeste bedrijven voegen gewoon de enorme werklast van bestaande ondersteunings-vertegenwoordigers toe. Ondersteuning is tegenwoordig cruciaal voor een bedrijf. Sociale steun? Het kan een merk maken of breken.
Bij het goed uitvoeren van webcare-activiteiten komt veel kijken. Deze online aanwezigheid is heel goed uit te besteden aan een partij die specialist in klantcontact is. Quality Contacts heeft veel ervaring met webcare en kan elke tone-of-voice aannemen om jouw bedrijf een eigen gezicht te geven
Wil jij je bedrijf onderscheiden door ludieke online activiteiten, engagement op gang helpen en structureel reageren op alle klanten via social media? Quality Contacts monitort alle online kanalen en reageert op likes, comments, vragen en eventuele klachten op een manier die bij jouw bedrijf past.