
Quality Contacts vernieuwt 125 werkplekken
Wij grepen de afgelopen periode van thuiswerken aan als een kans om te werken aan onze thuisbasis in Zwolle. Het pand waar we sinds 2015
De invloed van de klant op bedrijven en branches is steeds groter en belangrijker geworden. Klanten hebben tegenwoordig niet alleen belang bij het kopen van goede producten, ze stellen ook hogere eisen aan andere onderdelen van de interactie met bedrijven.
Daarom is de klantrelatie van een bedrijf erg belangrijk bij alle soorten zaken en ontmoetingen met klanten. Zonder haar klanten kan een bedrijf niet overleven.
Een klant die een goede ervaring heeft met een bedrijf, komt vaak terug, maar als de klantrelatie bij de tweede interactie als gebrekkig wordt ervaren, zal de klant overwegen zich de volgende keer tot een ander bedrijf te wenden. Daarom is het erg belangrijk dat je als bedrijf ervoor zorgt dat je consistent en continu werkt met klantrelaties om ervoor te zorgen dat de klant terugkeert en loyaal wordt. Hier is het erg belangrijk om alle verschillende kanalen en manieren te onthouden die een klant kan gebruiken om in contact te komen met het bedrijf.
Social media is een uitstekend platform om snel contact te leggen met je klanten en een gesprek aan te gaan. Vertel je klanten hoe ze contact met je kunnen opnemen, bijvoorbeeld via een chat, e-mail of op Facebook, en houd hierbij rekening met je doelgroep, je product en het voorkeurskanaal.
Zij bevelen je organisatie aan bij anderen en pleiten voor je nieuwe producten en diensten. Om het aantal ambassadeurs op peil te houden en meer ambassadeurs te creëren, is het raadzaam om ze zoveel mogelijk te betrekken.
Ambassadeurs zijn je trouwste klanten. Ze zijn bereid hun eigen reputatie op het spel te zetten om jouw bedrijf bij een vriend aan te bevelen. En ambassadeurs kunnen in het voordeel van het bedrijf worden gebruikt! Naast dat ze vaak voor de hoogste omzet zorgen, promoten ze je merk en verkopen ze daarmee indirect je producten en of diensten.
Aan de andere kant, als je je ambassadeurs wilt behouden, moet je ze goed behandelen! Naast ambassadeurs onder je klanten, vind je ze ook onder je medewerkers. Je medewerkers zijn enkele van de belangrijkste ambassadeurs wanneer ze bereid zijn het bedrijf aan te bevelen. Als je goed voor hen zorgt, zorgen zij op hun beurt goed voor je klanten.
Er zijn natuurlijk voordelen voor een bedrijf om goede klantrelaties te hebben, omdat dit de winst kan maximaliseren en meer loyale klanten kan creëren. Steeds meer bedrijven hebben het belang ingezien om hiermee continu bezig te zijn, juist omdat klanten steeds hogere eisen stellen.
Als je niet luistert naar je klantengroep, loop je het risico dat je veel verliest terwijl je eigenlijk een goed product of dienst hebt. Enkele van de duidelijkste voordelen van goede klantenrelaties zijn de neiging van de klant om keer op keer voor het bedrijf te kiezen.
• De klant komt terug
• De klant is loyaal
• De klant is tevreden
• De klant beveelt eerder aan
Een goede klantrelatie kan het verschil betekenen tussen een bloeiend bedrijf, een groeiend bedrijf en een bedrijf dat stagneert en het moeilijk heeft.
Het opbouwen van een goede klantrelatie lijkt misschien een gecompliceerd proces, maar de volgende stappen kunnen de inspanning wat makkelijker maken:
• Laat zien dat je oprecht om de klant geeft
• Pas je aan aan het tempo van de klant
• Luister naar je klanten
• Maak het prettig om zaken met je te doen
• Doe wat je zegt dat je gaat doen
• Los problemen snel en efficiënt op
• Onthoud dat relaties tijd kosten en in de loop van de tijd worden opgebouwd
Wij grepen de afgelopen periode van thuiswerken aan als een kans om te werken aan onze thuisbasis in Zwolle. Het pand waar we sinds 2015
Wij, in samenwerking met Medipoint, zoeken enthousiaste klantadviseurs voor de grootste aanbieder van zorghulpmiddelen.
Bij Quality Contacts staat werkgeluk voorop. We steken veel tijd in de ontwikkeling en groei van onze medewerkers. Het doel hiervan is om medewerkers de
Callcenters zijn gespecialiseerd in het afhandelen van telefoongesprekken en alleen telefoongesprekken, terwijl een contactcenter naast telefoongesprekken ook e-mail, chat en andere communicatiekanalen kan afhandelen.
Het hebben van de juiste tone of voice geeft je een persoonlijkheid die je onderscheidt van concurrenten die mogelijk ook proberen om jouw klanten aan te spreken.
Een generatie die is opgegroeid met alle informatie van de wereld binnen handbereik, heeft ook een andere benadering van het oplossen van problemen