Advies & Consultancy

Onze expertise delen wij graag!

Goede zorgcommunicatie vraagt om structuur, samenwerking en een heldere rolverdeling. Wij adviseren en begeleiden organisaties bij het inrichten, verbeteren en verduurzamen van klantcontactprocessen.

advies_consultancy_header

Organisatieadvies klantcontact

Klantcontact is meer dan de telefoon opnemen. Het is vaak het eerste contactmoment met de organisatie. Wij helpen om dat moment goed te organiseren. Of het nu gaat om bereikbaarheid, de juiste inzet van technologie of het helder afbakenen van rollen en verantwoordelijkheden.

Wij adviseren onder andere over:

Team- en leiderschapsbegeleiding

Sterk klantcontact begint bij sterke teams. Wij begeleiden teams én leidinggevenden in het versterken van samenwerking, het bouwen aan feedbackcultuur en het ontwikkelen van professioneel leiderschap.

Met aandacht voor:

Mensgericht & verbindend:

Samen werken aan duurzaam klantcontact in zorg en welzijn.
Wij luisteren, denken mee en – vooral – we doen mee.
Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.