Klantcases

Het draait bij ons om mensgericht klantcontact. We werken samen met organisaties die, net als wij, het verschil willen maken voor hun cliënten, patiënten of klanten. In deze klantverhalen lees je hoe we samen werken aan betere bereikbaarheid, efficiëntere processen en persoonlijke gesprekken, altijd vakkundig, met oog voor innovatie en met échte impact in zorg en welzijn.

Organisaties in zorg en welzijn vertrouwen op Quality Contacts voor betrouwbaar en deskundig klantcontact. In onderstaande klantcases lees je hoe wij samenwerken, welke uitdagingen er speelden en wat dat in de praktijk oplevert.

Branche:

Medische hulpmiddelen
& zorgondersteuning

Medipoint had behoefte aan een klantcontactoplossing die zowel patiëntvriendelijk als efficiënt was.

Branche:

Medische technologie & thuiszorg

VitalAire wilde een partner die zorgvuldige en continue klantondersteuning kan bieden voor patiënten die medische apparatuur thuis gebruiken.

Branche:

Zorg & digitale zorginfrastructuur

VZVZ zocht een betrouwbare partner voor klantcontact, die kennisborging, continuïteit en deskundige ondersteuning voor zorgprofessionals kon garanderen.

Elke samenwerking is anders, maar de rode draad is hetzelfde: mensgericht werken, deskundige teams en oplossingen die meebewegen met de organisatie.

We zetten de klant centraal in elk contact.

Deskundige teams met kennis van processen en sector.

Oplossingen die meebewegen met de organisatie.