• slide

    Ons bedrijf

    we hebben plezier in ons werk

Wilt u meer informatie?

Laat u door ons terugbellen!

Naar de klant cases

Naar de klant cases

Naar de case video’s

Naar de case video’s

Onze mensen maken het verschil

De medewerkers van Quality Contacts zijn de cruciale factor voor het succes in de projecten die we uitvoeren voor onze klanten. Maak kennis met onze collega’s in de diverse case filmpjes op deze website, of kom een keer bij ons op bezoek in Schagen of Zwolle. En ontdek of onze manier van werken aansluit bij die van u.

QUALITY-CONTACT-PAND_3.jpg
“We hebben plezier in ons werk. En dat merk je!”
Ruud Klinckenberg – Operationeel Directeur

Quality Contacts gestart vanuit de visie dat het leveren van uitstekende klantenservice een specialisme is en altijd beter moet. Met een lach en plezier in het werk. En dat wordt gemerkt bij een bezoek aan één van onze kantoren. U treft mensen aan met passie en energie voor wat ze doen.

Groter gegroeid, maar oorspronkelijk gebleven

Vanaf de oprichting door Age de Jong en Niels Vader in 2005 tot nu heeft Quality Contacts zich ontwikkeld tot een complete aanbieder van facilitaire klantdienstverlening. Met vestigingen in Zwolle en Schagen en zo’n 400 medewerkers hoort ons bedrijf tot de middelgrote dienstverleners. En dat houden we graag zo. De ambitie is namelijk niet de grootste te zijn. We willen het verschil maken door flexibiliteit en een persoonlijke aanpak.

Vloer_MG_9703_klein.jpg

Resultaat telt!

Door ervaring, enthousiasme en betrokkenheid durven we ons met elke partij in de markt te meten! Quality Contacts is er trots op dat we in de branche een significant lager verloop kunnen laten zien dan gemiddeld. Onze opdrachtgevers zijn vaak positief verrast dat ze gedurende de samenwerking vaak dezelfde mensen tegen komen in trainingen en projecten.

'

Resultaat door ervaring

De gemiddelde leeftijd van onze medewerkers is 35 jaar. Dit is hoger dan gemiddeld in de branche. Dat komt voornamelijk doordat mensen graag werken bij Quality Contacts en daardoor lang loyaal zijn aan het bedrijf. Dat komt de kwaliteit van uw projecten en campagnes ten goede.

'

Resultaat door betrokkenheid

Onze medewerkers zijn overwegend in vaste dienst bij Quality Contacts. We werken nauwelijks met uitzendkrachten. Bovendien is het dienstverband in de meeste gevallen fulltime. Dit alles verhoogt de betrokkenheid aanzienlijk en komt ten goede aan het resultaat van de projecten die we voor u uitvoeren.

'

Resultaat door creativiteit

Het op dagelijkse basis leveren van de beste inbound- en outbound dienstverlening is niet de eenvoudigste opgave. Van elk gesprek van onze adviseurs verwachten wij dat het gesprek wordt gevoerd als het de eerste van de dag is. Klantvriendelijk, sprankelend en positief. Het Q voor de dag komt om mensen enthousiast en gemotiveerd te houden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Quality Qwartet of WHODUNNIT, waarbij goede service & sales prestaties leiden tot leuke prijzen en vooral een hoop plezier.

Content