Persoonlijk contact

Inlevingsvermogen aan de lijn, kwaliteit in elk gesprek.

afdeling_webcare_zorg_welzijn_header

DEZE OPDRACHTGEVERS GINGEN JE VOOR

Klantcontact slimmer én menselijker maken

In zorg en welzijn is een gesprek nooit zomaar een uitwisseling van informatie. Het is een moment van aandacht, verbinding en vertrouwen. Onze klantadviseurs zijn getraind in empathische communicatie en beschikken over actuele kennis van processen en systemen.

Zo zorgen we voor warme, duidelijke en betrouwbare contactmomenten – via het kanaal dat past bij de vraag en de situatie.

Klantcontact uitbesteden

Wil je je klantcontact volledig of gedeeltelijk aan ons toevertrouwen? Wij nemen de zorg voor je klantenservice uit handen – professioneel en persoonlijk. Van eerste telefoontje tot laatste bevestiging: wij zorgen voor bereikbaarheid, continuïteit en kwaliteit.

Zo houden jouw medewerkers de handen vrij voor zorg en ondersteuning

KlantcontactLab

Vertrouw (een deel van) je klantcontact aan ons toe en creëer zo samen met ons een praktijkgericht VerbeterLab. Met behulp van slimme gespreksmonitoring analyseren we waar de communicatie stokt, wat cliënten écht zeggen en waar kansen liggen.

We vertalen deze inzichten in concrete aanbevelingen voor betere interactie – niet alleen in klantcontact, maar in de hele klantreis.