Klant cases

telecom

Telecom cases

Telecom

Verhuisdesk

Telecom

Netwerkharmonisatie

Telecom

Schriftelijkheidsvereiste

Telecom

Webcare opstarten

Telecom Vodafone

Cross-sell

Vragen over deze case?

Bel dan met Kim Vermu├ź:

06 10 11 64 28 of e-mail naar
kim.vermue@qualitycontacts.nl

Contact via WhatsApp

Case: Vodafone OUD

image
Opdrachtgever:

Vodafone

Oplossing:Telesales
Projectnaam:Vodafone Thuis

Korte beschrijving

Vodafone Red abonnees benaderen en verleiden met een mooi aanbod om over te stappen op een Vodafone Thuis pakket.

De uitdaging

Een overstap realiseren met de grootste zorg voor een positieve klantbeleving. Een combinatie van een commercieel doel, maar ook de klant van een goed advies voorzien.

Bijzonder in dit project

De snelheid van implementatie in combinatie met het bereiken van rendabele scores was de grootste uitdaging. We zijn er trots op dat we deze cross-sell campagne binnen iets meer dan een maand commercieel succesvol hebben weten te maken. Doordat een overstap voor een klant spannend is, is het van belang dat de klant adviseur de klant goed begeleidt en adviseert. We hebben er dan ook voor gezorgd dat elke klant zijn eigen adviseur had. Zodat bij afspraken of opvolging de klant telkens dezelfde adviseur aan de lijn kreeg.

Wat we hebben gerealiseerd

We hebben de doelstellingen op kwaliteit en resultaat weten te behalen! Tegelijkertijd hebben we een nieuwe vorm van telemarketing ge├»ntroduceerd op basis van persoonlijk contact met een ‘eigen account manager’. Een werkwijze die uitermate succesvol is gebleken voor deze campagne.