Nieuws en Kennis
Al meer dan twee decennia helpen we bedrijven om het contact met hun klanten te verbeteren.
Hier schrijven we over hoe je processen kunt vereenvoudigen en een betere klantervaring kunt leveren.

Blogartikelen

klantervaring is het nieuwe marketing thumb

Klantervaring is het nieuwe marketing

Met zoveel kanalen waarmee klanten communiceren, lijkt het creëren van een krachtige en gedenkwaardige klantervaring ingewikkelder dan ooit. Aan de oppervlakte willen klanten dezelfde dingen die ze altijd al hebben gewild, en daar moet voor worden gezorgd.

Lees verder »
het verloop van klanten in klantenservice

Alles over klantverloop

Zelfs bij de beste bedrijven komt het voor dat een klant besluit te vertrekken en in plaats daarvan naar de concurrent gaat. Hoe zorg je ervoor dat klanten terug blijven komen?

Lees verder »
wat is een ces score

Wat is een CES score in klantcontact?

Customer Effort Score geeft informatie over hoe gemakkelijk het is om zaken met een bedrijf te doen. Het doel is om gebieden te markeren waar de inspanning te hoog is, zodat er positieve aanpassingen gemaakt kunnen worden voor de klanten van het bedrijf.

Lees verder »

Ontdekken wat we voor jou kunnen betekenen?