Nieuws en Kennis
Al meer dan twee decennia helpen we bedrijven om het contact met hun klanten te verbeteren.
Hier schrijven we over hoe je processen kunt vereenvoudigen en een betere klantervaring kunt leveren.

Blogartikelen

Het schaap met de 5 poten in klantcontact

Klantcontact is een vak, en zeker niet voor iedereen weggelegd. Je hebt namelijk nogal wat kwaliteiten nodig om dit vak goed uit te kunnen oefenen. Sommige mensen hebben deze skills van natura, en anderen zijn juist in staat om skills snel eigen te maken.

Lees verder »

Sales, het vak van verkopen

Bij het vak ‘sales’ hebben de meeste mensen wel een beeld. Men houdt zich dan bezig met verkoop, het onderhouden van klantcontacten en acquisitie. Maar wat als je voor deze activiteiten alleen een stem en telefoon tot je beschikking hebt?

Lees verder »
beveiliging_iso_27001

ISO 27001 in klantcontact

De ISO 27001-certificering toont aan dat een organisatie risico’s heeft geïdentificeerd en preventieve maatregelen heeft genomen om de organisatie te beschermen tegen inbreuken op de informatiebeveiliging.

Lees verder »
ISO header

ISO 9001 in klantcontact

“ISO 9001 is een certificering voor effectief kwaliteitsmanagement met als doel de klanttevredenheid te verhogen door continu verbeteringen te signaleren en hieraan te werken”.

Lees verder »

Tone of voice

Het hebben van de juiste tone of voice geeft je een persoonlijkheid die je onderscheidt van concurrenten die mogelijk ook proberen om jouw klanten aan te spreken.

Lees verder »

Ontdekken wat we voor jou kunnen betekenen?