Klantadviseur Sales
Hier draait alles om het actief benaderen van klanten, en jij als klantadviseur Sales speelt een cruciale rol in het optimaliseren van het klantcontact.
Om flexibiliteit te realiseren binnen het werkaanbod bestaan er verschillende mogelijkheden om tot effectieve oplossingen te komen.
Bij ons alles ingericht op basis van het principe ‘Expect the unexpected’! Een inhouse klantenservice is vaak niet ingericht op het opvangen van piekdrukte. Het plots moeten werven van nieuwe medewerkers, aanschaffen van computers en systemen, opleiden en trainen kost veel geld en tijd.
Hoe moet je het onverwachte verwachten? Doordat wij als stelregel aanhouden: voorkomen is beter dan genezen. Hoe eerder we afwijkingen kunnen signaleren, hoe makkelijker we deze kunnen opvangen. Desondanks kan het voorkomen dat er situaties ontstaan waarbij ook wij verrast worden door zaken die buiten onze invloed om tot spontane hoge werkdruk leiden.
Omdat we jarenlange ervaring hebben met het opvangen van deze verrassingen, kunnen wij in korte tijd heel veel oplossen.
In de eerste plaats is het ons doel om er voor te zorgen dat alle redelijkerwijs in te schatten afwijkingen van het aanbod worden ondervangen door goed overleg en een strak forecast proces. Helaas is dit niet altijd voldoende. Mocht de afwijking in het aanbod acuut, langdurig en/of groot zijn, dan beschikken wij over een aantal oplossingsmogelijkheden op zowel personeel als op technisch vlak. Afhankelijk van de situatie kunnen we de volgende acties ondernemen:
Om flexibiliteit te realiseren binnen het werkaanbod bestaan er verschillende mogelijkheden om tot effectieve oplossingen te komen. Zoals bijvoorbeeld:
Om flexibiliteit te realiseren binnen het werkaanbod bestaan er verschillende mogelijkheden om tot effectieve oplossingen te komen. Hieronder een overzicht van een aantal mogelijkheden die wij middels de inzet van ons personeel kunnen bieden:
Een aantal keer per jaar zijn er voorzienbare en onvoorziene situaties die invloed kunnen en zullen hebben op de hoeveelheid e-mail-, telefoon,- en overige verkeer en daardoor niet standaard zijn. In de basis is onze organisatie ingericht op flexibiliteit en zullen we er alles aan doen om met deze middelen pieken op te vangen.
Mochten deze acties onverhoopt niet direct leiden tot het gewenste resultaat dan zetten wij onze pragmatische kracht in. Wij hebben de omvang, de ambitie, de slagvaardigheid maar bovenal, een projectteam met de juiste inzet om van onvoorziene omstandigheden een succes te maken!
Hier draait alles om het actief benaderen van klanten, en jij als klantadviseur Sales speelt een cruciale rol in het optimaliseren van het klantcontact.

Of het nu gaat om het volgen van een bestelling, het stellen van een vraag over een product of het oplossen van een probleem, webcare via WhatsApp biedt een directe lijn van communicatie tussen bedrijven en klanten.

In klantcontact binnen de zorg zorgt afstand tot de inhoud vaak voor meer duidelijkheid, structuur en rust in gesprekken met cliënten of patiënten.

Klanttevredenheid is een belangrijke maatstaf voor klantenservice en staat zelfs op nummer 1 wanneer we consumenten vragen wat het meest van invloed is op hun vertrouwensniveau in een bedrijf.

Er zijn veel verschillende manieren om je bedrijf in de markt te zetten. Social media, e-mail, fysieke post en via de telefoon, oftewel telemarketing.
De Net Promotor Score is een index gebaseerd op één enkele vraag: Zou u [bedrijf] aanbevelen aan een collega of vriend? Dit is de ultieme vraag waarop alle NPS-enquêtes zijn gebaseerd.