
Wat is telemarketing – en hoe kan het tot betere resultaten leiden?
Er zijn veel verschillende manieren om je bedrijf in de markt te zetten. Social media, e-mail, fysieke post en via de telefoon, oftewel telemarketing.
Goede zorg begint bij goed contact. Maar in klantcontact draait het niet alleen om bereikbaarheid, empathie of duidelijke communicatie. Juist in de zorg- en welzijnssector is ook vertrouwen cruciaal! En dat begint bij een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens.
Bij Quality Contacts nemen we die verantwoordelijkheid serieus. Want achter ieder telefoontje of chatbericht schuilt vaak meer dan een simpele vraag. Het gaat om mensen, om hun gezondheid, hun verhaal, hun vertrouwen maar ook zeker om data en persoonsgegevens. En dat vertrouwen verdienen we niet alleen door goed te luisteren, maar ook door data veilig te houden.
Onze klantadviseurs zijn getraind om met empathie en aandacht contact te maken. Tegelijk zorgen wij als organisatie dat de privacy van cliënten, patiënten en contactpersonen gewaarborgd blijft. In elk kanaal, en bij elke interactie.
Dat doen we onder meer door te werken volgens de normen van ISO 27001, de internationale standaard voor informatiebeveiliging.
Deze certificering betekent dat onze processen, systemen en werkwijzen structureel worden getoetst op risico’s, kansen en veiligheid. Deze toetsing doen wij uiteraard zelf, omdat we willen weten waar we kunnen verbeteren, maar vindt ook door een onafhankelijke partij plaats. Van toegangsbeheer tot dataversleuteling en van medewerkersscreening tot bewustzijnstrainingen: alles is erop gericht om de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van data te beschermen.
In zorg en welzijn hebben mensen vaak te maken met kwetsbare situaties. Dat vraagt niet alleen om een luisterend oor, maar ook om een organisatie die zorgvuldig en discreet omgaat met persoonlijke informatie. Een datalek of onzorgvuldige communicatie kan directe impact hebben op iemands vertrouwen in de zorg. Daarom is informatiebeveiliging geen IT-thema, maar een essentieel onderdeel van onze dienstverlening.
Als partner voor klantcontact willen wij meer zijn dan een externe partij. Wij streven ernaar om een verlengstuk te zijn van jouw organisatie, met gedeelde waarden, gedeelde verantwoordelijkheidsgevoel én gedeelde standaarden voor kwaliteit en veiligheid.
De keuze voor ISO 27001 is daarin geen verplichting, maar een bewuste stap. Het is onze manier om te laten zien:
wij nemen onze rol in de zorg serieus! óók als het gaat om privacy en gegevensbescherming.
Meer weten over hoe wij privacy en informatiebeveiliging inrichten?
Neem gerust contact met ons op! We laten je graag zien hoe klantcontact veilig én menselijk blijft.
Er zijn veel verschillende manieren om je bedrijf in de markt te zetten. Social media, e-mail, fysieke post en via de telefoon, oftewel telemarketing.
Als facilitair contactcenter is het structureel sturen op KPI’s onze tweede natuur. Zoals we eerder al zeiden: we meten alles. Hierdoor is het ook makkelijk
Zo maak je klantcontact in de welzijnssector écht mensgericht In de welzijnssector draait het om verbinding. De hulpvragen waarmee mensen aankloppen zijn zelden simpel of
In ons artikel: Omnichannel klantcontact voor meer klanttevredenheid heb je kunnen lezen hoe wij onze contactcenter software inzetten voor het verbeteren van service via alle
Wat zegt een plaats op een lijstje over de kwaliteit van een bedrijf? Dat vroegen we ons af toen we in de Customer First zagen
Je spreekt over een First Time Fix wanneer klantcontactmedewerkers een klantvraag in één keer de vraag direct kunnen oplossen. Hierdoor hoeft de klant geen tweede oproep te doen.